31 October 2011

Jom! Main Tag2

Aduh!!! pagi2 bukak blog...aku telah di tag oleh adik Ieda nie....Aku pun tak faham....tag2 nie....hihihi tak per ler aku follow jer yg diaorag kasi...

• Each person must post 11 things about themselves in their jurnal. 
• Answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer 
• You have to choose 11 people to tag and link them to the post.  
• Go to their page and tell them you have tagged him/her 
• No tags back 
• No stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, You legminately (aka really,trust with all honestly) have to tag 11 people

~11 perkara tentang Diriku~ 


:: panggilan sebenarnya: Lieza (Blogger ramai sangat yang panggilan Lieza...Aku tukar nama samaranku menjadi: Cik Rose Cute
:: Aku Suri rumah Sepenuh Masa
:: Adik beradik aku 8 orang...(Khairul Fahmi Che mat tue...adik aku yang no 6)
:: Aku mudah ketawa @ senyum dan juga selamba, otak pun giler
:: suka jugak aktiviti luar
:: suka jln2 dan tengok barang cantik2...Tak beli pun..
:: suka tgk wyg...Tapi sekarang dah tak ada masa...sebabnya melayan anak2 kat rumah
:: Suka sangat makan ubat untuk kesihatan...
:: My family no 1...Pastu baru kawan2...
:: Tak suka rempit!!! Motor pun aku tak tahu nak bawak....hihihi camna nak rempit!!!






~ 11 question from ida ~


* suke nyanyi or menari x    (hihihi dua-dua suka....)
* tempat plg jauh kowg penah pegi (Johor tue pun waktu tengah couple gan cik abang)
* ada haiwan peliharaan x (Tak ada....Susah nak pelihara ada anak2...)
* warna yg plg gojes (Pink @ Purple)
* apa yg kowg buat sblm tido (Minum Air suam pastu basuh muka gan gosok gigi)
* sampai hr ni, dh brpa kaly kowg tkr hp (4 kot...)
* benda yg plg kowg syg (Jam Tangan)
* benda/perkara yg plg kowg takut (Sihir gan ular Eee! geli)
* gayat dgn tempat tinggi x (Gayat jugak)
* tempat plg besh idaman kowg (Tempat air terjun yang paling tinggi tue)
*  xtvt outdoors yg plg kowg suka(Bowling gan Badminton)




11 Soalan Dari aku Pulak..





* tempat yang paling seronok pernah korang pergi?
*dah mula guna gelaran blogger sejak..
*selalu cerita tentang apa di blog?
*senang stress bila..
*apa yang paling senang korang buat untuk hilangkan stress?
*tempat yang paling diinginkan untuk birthday party?
*kenapa pilih tempat tu?
*hadiah yang tersayang & the best korang ialah?
*siapa pemberinya?
*apa yang diinginkan sebenarnya untuk birthday present?
*peramah atau pemarah?
Okey Aku Tag: Fieda, Lya, Intan Belian, Ezad, Nasz,Kak Tie, Cik Purple, Ibu Aqil, Cik Jaat, Wanita Mutalib,Faizal

11 comments:

  1. thanks tag.. nanti sy buat yer.. skrg ni nk g masak dulu..nanti lunch hubby nk blik mkn.. hihii

    ReplyDelete
  2. nasib baik tak penah kena tag hehe

    ReplyDelete
  3. Ouh! serious ke akak khairul fahmi che mat?

    yg faizal dalam kena tag tu saya ke? ke orang lain? hehe :)

    ReplyDelete
  4. thanks tag.. :) kak, betol ker apek tuh adek akak?

    ReplyDelete
  5. @faizal mohd

    Awak la...hihihi buat2 tanya pulak....Nama jer sama hihihi

    ReplyDelete
  6. kita tag cik rose pulok...
    http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/main-tag2.html

    ReplyDelete
  7. hehe..sronok bc..nsb baik sy xkne tag.. jenuh nk jwb soklan cik rose nnti..

    ReplyDelete
  8. boleh kenal CR baca en3 ni..hihi

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠