Makan Hati Kerana Johan Asaari

Author : Cik Rose Cute | 8:45 PM | 15Total Comments |
Izreen Azminda, pelakon wanita yang mula mencipta nama melalui drama Juvana, mengakui dia terkilan dengan Johan Asaari yang mula renggang dengannya sejak pelakon itu mula berlakon dengan Fasha Sandha untuk drama Cinta Elysa. Dia terasa kerana Johan bersikap dingin dan tidak endahkan dirinya sejak mula berlakon dalam drama itu. Apatah lagi bila keluar gambar-gambar dan kata-kata macam orang bercinta di Internet dalam artikel yang dikeluarkan oleh Utusan Malaysia.
Izreen berkata hubungan mereka tidaklah seserius ke tahap melangsungkan perkahwinan, tetapi katanya sejak berlakon dalam Juvana hubungan mereka sangat rapat.
Memang saya terasa dan terkilan dengan dia. Sebab dia bersikap dingin dan tidak endahkan saya sejak mula berlakon dalam drama itu. Tiba-tiba keluar pula gambar-gambar dan kata-kata macam orang bercinta di Internet. Mestilah saya terasa.
Kalau kawan kenapa nak terasa sangat? Atau memang suka dengan Johan?
Saya mengaku yang saya suka pada Johan. Dulu masa mula-mula bertemu, sumpah! Saya memang langsung tak suka dia. Tapi dia pandai berbual dan ambil hati sampai saya mula selesa dan suka pada dia. Saya percaya sesiapa pun akan tertarik dengan dia. Mungkin karakter dia memang begitu.
Layankan keseluruhan artikel ini dengan membaca gosip ini sepenuhnya.

Jadi apa masalahnya?
Kalau tak bercinta sekali pun, sebagai seorang sahabat yang rapat dengan dia, kenapa secara tiba-tiba dia berubah dan tak endahkan saya selepas terlibat dalam drama itu? Dulu hampir setiap hari dia akan menghubungi dan hantar khidmat pesanan ringkas (SMS) pada saya. Dulu cakap dengan saya lain, sekarang lain pula.
Apa yang pernah dia cakap pada Izreen?
Saya tak mahu dedahkan. Biarlah itu antara saya dan dia sahaja yang tahu kebenarannya.
Apa reaksi Izreen bila tengok gambar dan kata-kata ala cinta antara Johan dan Fasha di Tweeter?
Pada mulanya saya tak tahu pun. Kawan-kawan yang beritahu dan tunjuk. Bayangkan perasaan saya bila tengok tu semua. Memanglah kalau boleh saya tak mahu fikir sangat. Tapi kawan-kawan sekeliling bertanya macam-macam hal dan semuanya ditala pada saya. Mestilah saya tertekan. Nak jawab apa pun tak tahu. Iyalah sebab orang tahu kami sangat rapat.
Apakah Izreen anggap Johan mengkhianati hubungan kalian?
Kalau cakap pasal perasan, sebenarnya bercampur-baur. Rasa kecewa, rasa dipermainkan, rasa bodoh semua ada! Tak adalah, saya ni pun berlakon juga, tapi ada ke saya nak bergambar macam tu dan bagi ucapan-ucapan manja dalam Tweeter dengan pelakon lelaki lain?
Mungkin Johan tak biasa lagi dengan realiti drama dalam industri hiburan, mudah dipermain-mainkan. Apa komen Izreen?
Dia orang baru. Mungkin dia teruja dapat berlakon dengan seorang pelakon cantik. Saya masih ingat lagi, dulu masa mula-mula dia berlakon, nak bergambar dengan perempuan pun dia segan-segan. Ada sekali siap berdoa sebab terlalu gementar. Tapi betullah orang cakap. Manusia boleh berubah. Dia mungkin akan kata yang ia sekadar lakonan.
Apa nasihat pada Johan?
Saya harap dia tak berubah hanya kerana sudah semakin popular sekarang. Orang kata macam kejutan budayalah. Saya juga harap dia lebih berhati-hati dan pandai membawa diri. Lagi satu, saya sebenarnya tak berdendam dengan dia. Memang saya terkilan tapi itu bukan alasan untuk saya tidak bersikap profesional seandainya kami digandingkan lagi dalam projek drama seterusnya.
Eh, bagi kami Izreen pun boleh tahan cun juga. Kalau johan tak ada ramai lagi lelaki kacak lain yang mahu bercinta dengan Izreen, tak gitu? Izreen pun sudah semakin hot sejak berjaya melangsingkan badan.

P/S: Cik Rose pun tak perasan awek nie ada jugak berlakon dalam cerita Juvana....Korang perasan Tak?...Macam2 kalau ada jer pelakon tengah nak glamour mesti ada gosip panas pastu betul tak???


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

15 comments:

  1. comey. saya pun tak perasan dia berlakon dalam filem juvana. yg pakai tudung ke dia berlakon?

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  2. saya perasan.. ni cikgu zakiah.. minat sngt tngok juvana sebab ada abg botak.. napa abg botak jdi g2.. huhuhu...

    ReplyDelete
  3. akak ni kalau bab gossip kemain.. ahaha.. laju jekk.. betul ke cter nie ? kesiann izreen kan .. jgn la fasha sandha jadi mcm dlu udah ler.. johan tu anak dato' , ksmpatan baru la tu xD

    ReplyDelete
  4. @NasZ

    Entahlah Nasz...Cik Rose pun tak perasan..yang pakai tudung kot...

    ReplyDelete
  5. @✿Cik Suer✿

    ya la kot....hihihi...Fasha sanda lagi cantik dari cikgu Zakiah hihihi

    ReplyDelete
  6. @C i k P i p i T e m b a m

    Sokong gan Cik pipi tembam....Fasha Sanda kan...suka yang kaya2 jer...ya Dek Non!!!! hihihi..

    ReplyDelete
  7. bila dah mula naik,
    konfem la pakat nak.
    kan kak kan? :P



    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  8. err.. saya boleh tweet2 ngan anda ye izreen. hehe :P

    ReplyDelete
  9. sis rose si izreen ni blm jumpe uchi lagi klu dah jumpe jgnkan makan hati segala jantung pun sentap...bhahah aopss gurau2 je..

    sis die berlakon sbgi cikgu zakiahlah..dlm stanza cinta pun ade jugak!

    *tak suke tgk drama juvana sebenarnya tapi bole tahu watak ekk..pelik kan? hihihi..uchi mmg pelik urgnya..

    ReplyDelete
  10. cik rose..izreen ni dewi remaja skali dgn scha al-yahya... izreen ni watak utama dlm juvana... y jd cikgu pakai tudung tu... skarang wtk utama dlm keimanan cinta @ tv9...

    ReplyDelete
  11. @Uchi kay-f @hmad

    hahaha betul tue...dah jumpa uchi mesti tangkap lentok....hihihi

    ReplyDelete
  12. @LYAfrina

    ya ker lya....baguslah lya nie...semua tahu...

    ReplyDelete
  13. kesian dia cik rose tak kenal dia yg mana satu dlm juvana..yg jadik cikgu pakai tudung tulah dia..


    dia ni tak habis-habislah..aritu kes dgn fizz fairuz..la nih dgn si botak pulak..sy rasalah dia nih jenis cepat perasan kut kalau ada pelakon lelaki cakap manis sikit dgn dia..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠