Kekasih Acha Septriasa

Author : Cik Rose Cute | 11:23 PM | 10Total Comments |
Siapa tidak mengenali pelakon comel dari Indonesia niekan...gosip terbaru...dia di katakan telah di lamar oleh kekasihnya,Radipto Indra Rukmana atau Dito secara tidak rasmi...Alhamdulilah...kalau dah jodoh tak kemana...

Aku baca kat Sinar...Acha sudah bersedia untuk bergelar isteri dan tidak ragu sekiranya perkahwinan mereka di langsung dalam masa terdekat.

Bagi Kami,kalau sudah ada calon yang sesuai tidak perlu tunggu lama-lama untuk mendirikan rumahtangga...

Elok benarlah tue...buat apa tunggu lama2..kalau dua2 dah suka...bercinta lama2 buang masa jer hihihi...Semoga cepat2lah Acha kahwin ya...Bekas pakwenya dah lama dah kawin...
Tadi berwalking jap...sambil komen2 blog yang aku singgah...Semangat dah datang balik nie....hihihi

Tahniah Pahang Menang dalam perlawanan bola sepak dengan mata 1-0....Tahniah juga untuk Kelantan...


 


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

10 comments:

  1. Sya doakan akak kurus..hehe..tringat lagu yg dia nynyi dgn irwanshah tu.jiwang kejap.hehe.

    ReplyDelete
  2. ohh ni rupanya kekasih Acha. Hensem jgk. Acha, cepat2 kawin ye :)

    ReplyDelete
  3. betul2..benda baik elok sgt dicepatkan..:D

    ReplyDelete
  4. Wahhh, baru tau acha dh nk kawen..suke tgk die..comel jerrrr..;)

    ReplyDelete
  5. moga cinta mereka membawa ke jinjang pelamin..

    ReplyDelete
  6. acha ni comei sgt.. teringat lagu dia duet ngan pakwe lama dia tu.. tajuk dia apa eh.. x ingat plak.. suka la karok lagu tu ngan hubby.. hihi

    ReplyDelete
  7. acha, jgn lupa jemput kami

    eh eh tetiba! ekekee

    ReplyDelete
  8. salam k.cr..

    cma kenal die mase single die & ex bf die meletop2 dulu..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠