Dapat CPUV a.k.a BE Chipsmore

Author : Cik Rose Cute | 2:26 PM | 9Total Comments |

Alhamdulillah...syukur...ada lagi rezeki yang 
Nuffang kasi..walaupun bulan lepas paling sikit buat entry

Biskut nie adalah biskut kegemaran anak-anak aku








Aku dah lama tak semak nuffnang 
kerana kesibukan melanda di saat ini...hihihi
tadi aku ada buat perkiraan kasar kempen CPUV
aku dah dapat dekat 30 kot...
yang aktif aku tak perasan pulak berapa hihihi
Tapi Alhamdulillah rezeki..walaupun tak banyak hihihi

Sekarang iklan yang berlegar2 adalah kempen filem THOR dengan Churp2 kot...

Kalau nampak klik2lah ya...hehehe


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

9 comments:

  1. Wahhh tahniah yer.. saya dah lama BE tak muncol muncol tenggelam

    ReplyDelete
  2. Tahniah cik rose..sya x reti nk cek cpu ni cmne

    ReplyDelete
  3. PROMOSI SHAWLS HALFMOON GLITTER + CHIFFON RM25 ONLY
    http://eira-shamiera.blogspot.com/2013/11/shawls-halfmoon-2-layer-rm2500-only.html

    ReplyDelete
  4. tahniah.!

    haishh..teringin chipsmore lak la..hehehe

    ReplyDelete
  5. baru je makan chipsmore kejap tadi ni =) tahniah kak

    ReplyDelete
  6. murah rezeki anak2 akk hehe..btw sye dah klik iklan nye..kalau sudi klik iklan sye pula ye

    ReplyDelete
  7. tahniah! saya pun baru dapat..
    dah klik nuff akak. :D

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah rezeki..semoga bertambah lg lps nie.. =D

    ReplyDelete
  9. Salam K.CR..

    alhamdulilllah.. rezeki..
    tahnaih tau..
    cma & anak2 pun suka mkn chipmore..dap dap dap :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠