Gambar Sekitar Malis Akad Nikah Fizo Omar & Mawar

Author : Cik Rose Cute | 12:13 PM | 12Total Comments |
Gambar Sekitar Malis Akad Nikah Fizo Omar & Mawar - Alhamdulillah. Tahniah buat Fizo Omar & Mawar yang telah sah menjadi suami isteri sebentar tadi dengan sekali lafaz. Berikut merupakan gambar sekitar majlis akad nikah Fizo Omar & Mawar









Tahniah Kepada Fizo Omar dan Mawar...Semoga Bahagia Hingga Ke jannah..


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

12 comments:

  1. tahniah,.

    tibe2 nak buat bju warna cam mak mawar tu..huhu

    ReplyDelete
  2. semoga berbahagia hingga akhirnya ... amin .

    ReplyDelete
  3. sweet je tengok dorang nih..
    smoga bahagia smpai jannah :)

    ReplyDelete
  4. tahniah buat fizo dan mawar.. :)

    P/s: akak, nur dah dapat dah topup dari akak..terima kaseh yea..hehehe

    ReplyDelete
  5. Sweetnya dieorang ni...Semoga kekal selamanya.

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat mereka berdua..
    Cantik sangat Mawar kan ;D

    ReplyDelete
  7. selamat pengantin baru buat fizo omar dan mawar.. cantik sgt mawar kan...

    ReplyDelete
  8. tahniah dan selmt pengantin baru buat mereka..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠