Nie Gambar 18SX..

Author : Cik Rose Cute | 9:39 AM | 27Total Comments |
Korang Tengok Gambar Kat bawah tue?Tak ada selera ahkak nak makan tau....Korang pula Camna?


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

27 comments:

  1. Eeeee..tak baik tau..kan makanan tu...

    ReplyDelete
  2. heh..malu anak tgk nih....kreatif sgt tuu..

    ReplyDelete
  3. hahaha..kreatif tpi mnakutkan.. >_<

    ReplyDelete
  4. Aiyark, kreatif tul orang yang mereka tapi ke arah bluesss la pulak..hehee

    ReplyDelete
  5. Tak selera nak mkn ke atau sayang nak usik sebab takut imej dlm pinggan tu hilang?

    Apapun, bentuk makanan tu memang sangat kreatif...kreatif yg tak kena gaya...

    ReplyDelete
  6. Hidangan makanan paling seksi yg pernah saya lihat...

    ReplyDelete
  7. @lelamaisara

    hahaha...memang tak baik..terlebih kreatif..

    ReplyDelete
  8. @izan mama mia

    betul tue...malu anak tengok kalau buat hidangan cam gini..

    ReplyDelete
  9. kreatif tak bertempat... haaa3x

    ReplyDelete
  10. eeee...tak senonoh betul..mknan jadi lagu tu....

    ReplyDelete
  11. errrkkk.. ni bukan tak lalu nak makan jer.. nak tgk pun malu.. silap2 xde jawapan.. klu amir tanyer.. dia suke jagung...

    ReplyDelete
  12. adehh.. mcm2.. tp kalo dah lapar belasah je.. hehe

    ReplyDelete
  13. ya allahhhhh
    sabor je
    kalau akk terus tangkap org yg buat macam nie ekekkek
    zina nie ekekeke ;)

    ps : dik bg email add lagi ekek lupe jugak simpan huhuh

    ReplyDelete
  14. isk apa ni, main2 ngn makanan ???

    ReplyDelete
  15. Hilang selera makan..ish!!mana cik dapat foto nih??

    ReplyDelete
  16. hahaha... siapa yang terlebih kreatif tu?

    ReplyDelete
  17. ayoyo wpun kreatif tp lucah sgtlah..)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠