13 January 2012

Ayu Raudhah Sokong suami

korang mesti dah tahu perang twitter di antara artis wanita  gan pemain bola sepak tuekan....Aku suka gan Ayu Raudhah...tetap sokong  suaminya...hihihi kalau aku pun sokong suami aku....Walaupun isu yang di tulis tue menyentap hati....betul tak...? Jom baca apa kata Ayu raudhah nie.....


Ayu Raudhah: Rita Tak Puas Hati Dengan Saya
 
“Saya tak nak komen apa-apa. Mereka memang dah ada masalah sebelum saya masuk dalam keluarga itu lagi,” ujar Ayu saat diajukan mengenai perang Twitter antara Rita dan suaminya itu.
“Saya tahu tentang Twitter itu, tapi saya tak nak komen apa-apa. Bagi saya, sepatutnya perkara itu tak patut berlaku. Saya rasa lebih afdal jika hubungi mereka berdua saja kerana saya tak nak terlibat dengan hal ini.”
Apabila ditanya sama ada Ayu tahu apakah punca perbalahan mereka di Twitter petang semalam, Ayu memberitahu, “Saya rasa benda ini terjadi sebab Rita tak puas hati dengan jawapan saya di sebuah program hiburan. Wartawan tersebut tanya macam mana hubungan saya dengan Rita. Dari situ kononnya Rita anggap saya dah tak ada cerita lain kot sebab nak bercerita pasal dia. Saya hanya menjawab apa yang ditanyakan oleh wartawan tersebut saja.”
Menyentuh mengenai isu kononnya suaminya itu pernah menjalin hubungan dengan perempuan lain sehingga meminta perempuan tersebut menggugurkan kandungan, Ayu memberitahu, “Saya tak tahulah apa lagi yang akan keluar selepas ini.
“Saya tak tahu nak cakap apa sebab apapun, sudah tentu saya sebagai isteri akan berpihak pada suami saya. Mengenai isu itu, apa yang terjadi adalah dia pada waktu dulu, jadi saya tak kisah sebab saya kenal dia sekarang,” ujarnya sambil mengharap isu ini tidak dipanjang-panjangkan lagi.

artikel via gua.com.my

P/S: Aku Sebenarnya tak suka  cara Rita nie kalau ya pun bergaduh,jangan lepaskan perasaan dalam twitter begitu jugak gan suami Ayu Raudhah.....(OooopSSS! terlebih sudah ) Siapa sokong gan aku hihihi

8 comments:

  1. akak sokong Rita tp x le bab ini, sian dia kan!!, tersisih..

    bg mereka yg pnh alami situasi ini aje akan faham..

    ReplyDelete
  2. msg2 dah besar patut tak yah la nk gaduh2 dlm twitter..mcm budak kecik plk kan cik rose..

    ReplyDelete
  3. huhuu.. xtau nak komen apa hal gini..

    ReplyDelete
  4. sy sokong sgt2.. hehe xpaya la nak tweet2 mnde ni .. hehe yg untung nye wartawan la sbb dpt jaja cite ni then naik la rating akhbar dorg ehehe

    ReplyDelete
  5. JR suka jawapan Ayu ini: "Mengenai isu itu, apa yang terjadi adalah dia pada waktu dulu, jadi saya tak kisah sebab saya kenal dia sekarang". Jika semua manusia bersikap begitu amanlah dunia..past is past...

    ReplyDelete
  6. saya tak minat kedua2nya dan tak sokong sesiapa pun..tp sy rasa suami ayu raudhah tu memang ada something wrong.opsss terlebih sudah!haha..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠