Syifa Asyik ke Dapur jer...

Author : Cik Rose Cute | 1:39 PM | 30Total Comments |
Si syifa nie...kalau ibunya masak...mesti dia datang....bukak pintu kabinet dapur...kalau laci dapur tue tak payah cakap mesti tarik-tutup....seronok betul...habis barang2 kat dalam laci dia keluarkan.....aku tengah masak tengok jer la....Kadang2 tue..tengah goreng ikan pun dia datang....aku risau takut terkena minyak....Ya la...kadang2 ikan yag kita goreng tak boleh percaya....terpecit jugakkkan....Korang tahu ke "terpecit" tue hihihihi terpecit tue maksudnya air minyak terpelanting sikit....kalau orang ganu mesti tahu ayat tue....hihihi
 Korang tengok tue...siap bukak pintu kabinet dapur...ada plastik tuekan....budak debab nie la main....kat atas tue tempat aku masak....Nasib baik tak pernah kena minyak lagi hihihi nie...dia tahu ibunya nak ambik pic dia...tue yang dia senyum sambil keluarkan lidahnya....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

30 comments:

  1. hehe.. syifa nk tolong mama dia ni

    ReplyDelete
  2. nak tolong masaklah.....hehehe

    ReplyDelete
  3. budak2 memang suka g dapur. byk keje nak buat tu...

    ReplyDelete
  4. ala comelnya syifa.. dia dah beso leh masuk masterchef tu... hehe.

    ReplyDelete
  5. alahai...comel... syifa tak sabar belakjar masak la tu.. hhee

    ReplyDelete
  6. hehe..tengah praktis nak kemas umah tu...

    ReplyDelete
  7. dia nak tolong sekali kot.hehe,pandai bergambar! :)

    ReplyDelete
  8. bgs2 maklum anak pmpuan kene pandai msk heheheh dr bby dh belajar msk

    ReplyDelete
  9. si syifa nk kaco mama dia lah nie!

    owh terpercit? beser guna ayt tue sis rose!

    ReplyDelete
  10. ewah, fotogenik ank dara kecik ni!

    ReplyDelete
  11. rajin syifa menolong mama dia...

    ReplyDelete
  12. hihiii mcm alisha la... kdg tu sy tgh goreng ikan.. blh plak dia dtg dkt saya peluk kaki suruh dukung... adehhhh

    ReplyDelete
  13. hehe comel..kecik2 dah tunjukkan ciri2 seorang anak yg baik,sibuk nak menolong.hoho..

    ReplyDelete
  14. @pena rozie

    betul tue...ada jer benda nak di buatnya...

    ReplyDelete
  15. @Jaa

    bukan praktis kemas umah...nak sepah barang ada ler..hihihi

    ReplyDelete
  16. @norhidana

    kecik suka ke dapur..bila dah besar entah ler....hihihi

    ReplyDelete
  17. rajin tolong mama dia nie...:-)

    mama dia jgn rimas pulak hihi:-)

    ReplyDelete
  18. hehhehhe....bebudak katakan...
    tapi itu yang meriahnya...

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠