Perut Ular Sawa Ada Manusia

Author : Cik Rose Cute | 4:01 PM | 45Total Comments |
Menyeramkan aku tengok gambar di bawah.....Cuba korang bayangkan  betapa seksanya dia menanggung kesakitan sebelum ditelan. Ular sawa akan membelit mangsanya telebih dahulu sebelum menelannya.Aku tak dapat nak bayangkan....pasti tulang belulang kita patah renyukkan....






Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

45 comments:

  1. seram plak tgk gmbr tu cik rose..

    Salam 20 Ramadhan..

    ReplyDelete
  2. uuuhh........ pedih~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  3. kesian nya..mesti orang tu dah meninggalkan ..

    ReplyDelete
  4. KA paling takut ular walaupown kecik tau !

    ReplyDelete
  5. takutnya tengok... tak dapat nak bayangkan.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. rasanye kejadian ni berlaku kat kampung saya kot.. tahun 1996 rasanya

    ReplyDelete
  7. Ya Allah siannya tgk org yg kena telan ular tu.

    ReplyDelete
  8. gulp.. seramnya tengok.. mana dapat gambar-gambar ni..?

    ReplyDelete
  9. Allohurobbi..dahsyatnya...takziah kpd keluarga mangsa..

    ReplyDelete
  10. alahai sempurna lg tubuh org tu

    ReplyDelete
  11. saya geli kakkkkkk...huhu

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/kegilaan-suka-beli-benda-cute-baby.html

    ReplyDelete
  12. YaALLAH...!
    kuat betul ular sawa ni, sampai tak terlawan org tu kan..
    ngeri lak nur tgk...huuuuuu

    ReplyDelete
  13. subhanallah..siskanya dia kan kak..dah ajal dia kak..al-fatihah

    ReplyDelete
  14. wowww manusia...
    singgah dari BLOGLIST OGOS SANTAI LEEZA....

    terus berblog erk...

    ReplyDelete
  15. kat mane neh???seram betol....n'way selamat berpuase...hehehehe...

    ReplyDelete
  16. Ngeriiiinyeee...tak sanggup nk tengok..

    ReplyDelete
  17. eeeiiiii...seriau nyer...
    azab nyer mati dalam keadaan macam ni...

    ReplyDelete
  18. ulaq sawa jgn dibuat main..mmg tak berbisa tpi belitan dia teramat kuat..bayangkan lembu yang besar pon boleh dibahamnya =)

    meh singgah sini jap..cuci mata ..hehe

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/08/menarik-dan-tertarik.html

    ReplyDelete
  19. subhanallahhh dikkk

    tapi kan akk pernah dgr org2 dulu cakap , kalau ular biasa dia x mampu nak telan manusia sbb manusia nie kan besar bahagian bahu nie ..

    kejadian allah ada menyatakan ketidakmampuan ular utk menelan disebabkan faktor tulang bahu kita yg lebar ..

    kalau dia berjaya telan pun sampai kepala sahaja dan ular itu akan mati

    soo bila ada kejadian macam nie , ular tuu bukanlah ular biasa .. kemungkinan jelmaan ..
    wallahualam ..

    ReplyDelete
  20. erkk....erkk...erkk...
    subhanallah... seram plk nengok..huhuhu

    ReplyDelete
  21. Pertma kali dengar ular sawa telan manusia..ingatkan mitos selama ni

    ReplyDelete
  22. erkkk. mesti patah sume tulang kan.

    ReplyDelete
  23. geli je..ehhh.

    kak,nnti PM eca alamat k.
    email : ecasha.89@gmail.com
    xpun drop je kt kotak komen.lgi cepat,lgi bagus.hehehe

    ReplyDelete
  24. Huhuhu mau kenyang sebulan ular tu....ngerinyaaa....

    ReplyDelete
  25. ish.. besar sungguh mulot ular tu boleh muat masok..hidop2 ditelannya...eeii ngeriiiii...

    ReplyDelete
  26. YA ALLAH besar gak manusia yg ular ni telan ya...

    ReplyDelete
  27. Tu org dewasa ke kanak-kanak ? mak aih , tak koyak plak mulut ular tu kan telan manusia yg besar dr dia tu ... :O

    ReplyDelete
  28. yew....ni dia telan budak ke telan org dewasa ni?

    ReplyDelete
  29. assalamualaikum rose...memang mengerikan jer...:)

    ReplyDelete
  30. eeii..ngerinya..ajal xmengenal tempat..

    ReplyDelete
  31. Ngerinya...tak sanggup tengok..

    ReplyDelete
  32. eeiii ngerinya wani tgk...tkt la

    ReplyDelete
  33. ngerinya..dya paling geli ular..tgk pic ni dya rasa nak muntah je.

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠