Hadiah Kak Norzey Dah Sampai

Author : Cik Rose Cute | 3:02 PM | 41Total Comments |
Dalam pukul 12.00 lebih...tengah aku suap nasi ke mulut Syifa dan Haziq,tiba-tiba van pejabat pos sampai...Drivernya tak panggil suruh sain ke apa...terus dia letak barang  kat atas tembok depan umah aku dan terus pergi.Pelik pulak...biasanya mintak sain.Pernah tak korang mengalami peristiwa cam aku? haah...aku malas nak fikir...mungkin driver van pos laju tue berpuasa kot...

Belum bukak...Tapi aku dah tahu siapa pengirimnya hihihi

Sebenarnya akak norzey nie suruh aku pilih nak fm Langkawi or Melaka...Aku pilih fm Langkawi.....Tengok2 dalam sampul ada dua...hihihi Terima kasih akak...

 Nie fam langkawi yg aku nak tue...ada gambar burung terbang..

 Ada lagi hadiahnya tau kad raya gan duit raya....Seronok betul dapat duit raya...hihihi


 Terima kasih banyak-banyak ya....Kak Norzie Hany  Hadiah Akak dah sampai...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

41 comments:

  1. bestnya... macam2 ada... duit raya pun dah tak ketinggalan ye...

    ReplyDelete
  2. Pilihan FM Lgkawi @ Melaka tapi akak pilih FM S'pore, musykil nie...hehee :)


    Apapun FM tu memang cantik..heheee

    ReplyDelete
  3. rasanya pos ekspress tak perlu tndtgn..

    pos laju aje ..

    rezeki tu kak..

    ReplyDelete
  4. wahh...seronoknya dapat FM.. :)
    dapat duit raya lagi... rezeki.. :)

    ReplyDelete
  5. @Myra Jay

    hihihi malunya...tersilap taip...dah perbetulkan..

    ReplyDelete
  6. best laa dapat fm..cantik..siap dpt kad n duit raya..hihhih..best laa...

    posmen kat sini,..selalu selit surat kat pagar,...peti pos sikit punya besar tak nampak...sll kalau posmen dtg cepat2 kena ambik,..riso kot terbang dek angin or hujan....pastu kalau kena sain...dio pinpin selagi org tak keluar...heheh...mujur dok rmh jer...kalau balik kg,..selalu surat dah basah lencun..geram gak laa...ish...pjg lak komen yer..lupa posa...hihii

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum rose...bestnya dapat hadiah n kad n duit raya sekali ...:)

    ReplyDelete
  8. bestnyer dpt hadiah ngan duit raya lagi...murah rezeki kak rose :)

    ReplyDelete
  9. wahhh bestnyeee... dapat kad raya lagi cik kak kite ni ehh.. hihi

    ReplyDelete
  10. pos express x yah sign..kalo pos laju jer kena mcm 2..wah beshnyer dpt fm..ida pon dok mengumpul fm jgk ni..hehe :)

    ReplyDelete
  11. waaa...cne boleh dpt hadiah...nak jugakkkkkk!!!

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/bakal-menjadi-isteri-keduakah.html

    ReplyDelete
  12. tahniah kak//bertambah koleksi fm..siap dapt duit raye lagi.. :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah dah sampai,cepatnya...baru ptg semalam sis poskan.

    ReplyDelete
  14. Dapat duit raya? Huh, dah dekat 20 tahun kak zan dah terkeluar dari senarai penerima duit raya!

    ReplyDelete
  15. wahh..dapat duit raya..berapa la agaknya dlm sampul tu erk..hihi

    ReplyDelete
  16. wah bestnye akak.. untung dpt duit raye lagi

    ReplyDelete
  17. duit raya pun dapat...wah murah nyer rezeki...:)

    ReplyDelete
  18. lama tak dapat hadiah... huhu

    ReplyDelete
  19. Best dapat FM.. Bertambah best bila dapat duit raya

    ReplyDelete
  20. salam Rose..Tahniah!Bestnya dapat FM tue...cantikkk

    ReplyDelete
  21. wah..bestnyer dapat fm dan keychain.kad raya dan duit raya..murah rezeki cik rose...

    kalau pos express mmg x yah sain cik rose..pos laju jer..

    ReplyDelete
  22. seronoknyaa cik rose ..
    cantik fm melaka tuu
    geram tgk
    peminat tegarrr Fm lah katakan ;)

    ReplyDelete
  23. Wah, macam2 ada tu! Tahniah rose!

    ReplyDelete
  24. pos ekspres ni takyah sain kot. :)

    ReplyDelete
  25. pos ekspress setahu sy xyah sain.. sbb selama ni kalu sy dpt pos ekspress xsain..

    ReplyDelete
  26. wah tak aci,nak duit raya gak..:)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠