Irma Mengandung..

Author : Cik Rose Cute | 8:31 PM | 27Total Comments |
Berita gembira...Irma mengandung...malas nak tulis panjang...korang baca jerlah...



"Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu dan sudah mahu masuk ke 5 minggu. "Saya selalu muntah-muntah dan tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya. "Setakat ini itu saja alahan yang saya hadapi. Saya tidak mengindam apa-apa pun hanya suami saya saja yang mengidam lebih. Dia pula yang tiba-tiba jadi kuat makan," katanya kepada murai.com.my. 

Gembira bakal bergelar bapa, sebagai suami, Redza lebih banyak meluangkan masa bersama Irma. 
"Syukur Alhamdulillah. Sekarang ini kandungan isteri saya masih dalam peringkat awal lagi. Saya harap semuanya mendoakan yang terbaik. Saya harap Irma kuat dan tabah. "Disebabkan kesihatan Irma tidak berapa mengizinkan, saya lebih kerap menemaninya ke majlis-majlis tertentu. Saya bukanlah bertindak sebagai pengurus Irma tetapi hanya ingin memantau keadaannya. Itu tanggungjawab saya sebagai suami. Lagipun saya bekerja sendiri dan ianya langsung tidak menganggu waktu kerja saya," jelas Redza. 
Mempersetujui apa yang dijelaskan suaminya itu, Irma mengakui lebih selesa suaminya bersama dan merasakan sentiasa selamat.
 
Nota Ibu Pink:
Baik betul suami Irma...Anak pertama katakan...mesti excited gilerkan...tak sabar nak tengok bb irma pulak...
 


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

27 comments:

  1. cepat betul rezeki mereka..mg selamat hingga melahirkan..

    ReplyDelete
  2. hehe ;) bagus la.. dah la suami hensem sgt ;) hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... rezeki Allah.. ^^

    ReplyDelete
  4. wah2 memang bercinta lepas kawin sungguh mereka nie .. terus lekat ! .. bunting pelamin !!! ..

    memang gosip2 berkenaan suami dia duda tuu x menjejaskan kasih sayang irma pada suami dia kan .. tabik lah dgn hati dia ..

    macam x caya dia dah ngandung .. terbaik lahh si redza tuu kekke
    ape2 pun semua masih awal2 .. semoga selamat lah sehingga ke kelahiran ;)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Irma dan suami..

    Wahhh nanti anak Irma dengan Nabil sebaya la kan.. opppssss :)

    ReplyDelete
  6. Hello Cik Rose, wow! Beautiful couple! The bride really jatuh mati beautiful and hubby handsome.
    Wishing you and family the very best of hari raya.
    Selamat hari raya, and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  7. seronok orang nak dapat anak kan...

    ReplyDelete
  8. tahniah buat irma..seronok tgk mrk suami isteri.. :)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah. murah rezeki dorang. ;)

    ReplyDelete
  10. wwah!bestnya... tahniah utk mereka

    ReplyDelete
  11. tahniah kepada beliau.. kalau dapat anak nanti, anak dorang pasti comel ni..

    ReplyDelete
  12. Tahniah buat irma & suami... mesti comel baby diaorg kan

    ReplyDelete
  13. tahniah buat mereka berdua, sweet je diorang ni kan cik rose

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah....rezeki irma dan suami di bulan ramadhan :)

    ReplyDelete
  15. tahniah buat Isma dan suami.. semoga semuanya sihat2 dan selamat.. (^_^)

    ReplyDelete
  16. mseti cute sgt baby drg nnt..mata sepet hehe..tak sabar nak tengok..over pulak haha

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah...bunting pelamin ni... :)

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah..!
    rezeki ALLAH...

    tahniah buat irma dan suami.. :)

    ReplyDelete
  19. waaah .. tahniah ..

    mesti comel anak irma . untung

    ReplyDelete
  20. byknye kad raye...

    hihi..tahniah kak rezeki.. :)

    ReplyDelete
  21. errr...tersilap komen...
    hihih.. :0
    tahniah buat mereka berdua..mmg rezeki.. :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠