Jemnya Jalan..

Author : Cik Rose Cute | 2:41 PM | 25Total Comments |
Kalaulah jem camni macammana nak balik raya....masak dalam kereta wei!!!
Jem nie bukan berlaku kat Malaysia ya...Sajer bikin panas....nak balik raya nanti mesti jem gilerkan...

Nota Ibu Pink:
 Trafik jem terpanjang dunia di China sepanjang 260km..Siapa sanggup menetap Di China?angkat kening..hihihi


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

25 comments:

  1. stress kalo jem mcm ni....tambah kalu ada ank kecik mau meragam xsangga la

    ReplyDelete
  2. tanjat gegurl..ingat betul3 la td..hehehe..kalau mcm nie la, sanggup lg duk umah..;D

    ReplyDelete
  3. kite yg jammed sejauh 1 km da pns muntut hehehehe..kalu cm kt china tu, xtau la nk kt

    ReplyDelete
  4. memang bole jadi kat malaysia pun..skrg sane sini semua penuh kereta je kan..

    dua tahun lepas, mama pernah kena nk balik raya melaka 4 jam tau..selalu 2 jam je dah sampai..huh..memang lenguh punggung duk dalam keta je..haha

    ReplyDelete
  5. uish...kalo camni..jalan kaki sampai dulu kot....

    ReplyDelete
  6. sesak napas kalau jem macam ni..huhu

    ReplyDelete
  7. gilo kalau jem gini kat malaysia..berumah tangga jer la dlm kete..

    ReplyDelete
  8. tak sanggup la kalu jem mcm nih..nasib baik kg dekat,tp kalu blk raya jem jugak la

    ReplyDelete
  9. kalau yang bujang cm kiter pun xsanggup nak harungi jem camtu huhu..

    jom join Segmen: Aku Terjah! Aku Follow! dah tag Cik Roes Cute

    ReplyDelete
  10. @Wanieys

    wah,dasyat giler..klu mcm ni beraya ats jalanraya ler..haha

    ReplyDelete
  11. tu diaaaa.. jammed macam ni nak balik kg, memang boleh buat punggung masak ni... memang surrender la saya nak tinggal di china kan..

    ReplyDelete
  12. Ya Allah...klu begitu jemnya...x sanggup...huhu...baru 2jam dlm keta sbb sesak nk balik dari opis utk berbuka pun dah x larat...

    ReplyDelete
  13. Teruknya jem tu,harap nanti blk kpg beraya x jem sgt.

    ReplyDelete
  14. ammboiii jemmnye jalannn kak ^_^

    ReplyDelete
  15. tak sanggup rasanya nak tempuh jalan jem gini.. huhuhu

    ReplyDelete
  16. huhuh kalau macam nie ..
    turun keter , tidooo aje atas bonet .. aci ! ;))

    ReplyDelete
  17. minta2 laa lebuh raya utara selatan tak teruk jemnya hr jumaat nnt tau...CR balik hr per??

    ReplyDelete
  18. kalau camni cik na tak jadi la balik kampung. patah balik rumah je. tak sanggup. hehe..

    ReplyDelete
  19. boleh stress kalau jem cmni.. apepun tak boleh.. ada yg pengsan dlm kete. :)

    ReplyDelete
  20. uuuuu....xsanggup..! sbb tu nur xangkat kening..kikikiki.. :)

    ReplyDelete
  21. hahhaha..nak migrain tgk jem giler2 mcm ni.. oh tidakkkkk

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠