Ella Solat Terawih Bersama Suami

Author : Cik Rose Cute | 5:28 PM | 31Total Comments |
SHAH ALAM: Penyanyi Ella atau nama sebenarnya Norzila Aminudin melahirkan rasa gembira apabila hasratnya untuk melakukan solat Tarawih bersama suami akhirnya tercapai pada awal Ramadan lalu.
Ella, 46, berkata, saat itu adalah antara paling manis yang pernah berlaku dalam hidupnya kerana dia telah memendam hasrat berkenaan sejak sekian lama.
"Walaupun sudah bergelar suami isteri tetapi kami jarang dapat bersama kerana tuntutan kerja masing-masing yang agak sibuk dan padat.
"Bagaimanapun hasrat saya untuk ke masjid menunaikan solat Terawih bersama suami sudah pun tercapai dan ia saat paling indah buat diri saya," ujarnya kepada mStar Online ketika ditemui selepas rakaman program Mentor Raya 6 di sini pada Rabu.
Tambah Ella, selepas menunaikan solat Terawih juga, dia dan suaminya iaitu Azhar Ghazali, 30-an sempat menghabiskan masa dengan melepak di kedai mamak untuk menikmati teh tarik bersama-sama.
Dalam pada itu, Ella memberitahu dia dan Azhar masih lagi dalam proses menyesuaikan diri dan mengakui perkahwinan yang dilalui banyak mengubah dirinya sebagai seorang wanita.
"Kehidupan selepas sebulan berumah tangga sangat menyeronokkan tetapi masih banyak perkara yang perlu saya pelajari dan ia perlu dilakukan secara perlahan-lahan.
"Jika sebelum ini saya tidak perlu meminta pendapat orang lain tentang sesuatu perkara atau membuat keputusan kini saya perlu berbincang dengan suami terlebih dahulu," katanya.
Sementara itu, Ella turut memberitahu dia sempat menyediakan juadah sahur untuk suaminya selain menyifatkan Azhar tidak banyak kerenah soal memilih makanan.
Ella dan Azhar bernikah pada 7 Julai lalu di rumah keluarga wanita itu di Klang, dekat sini.
 
 
Nota Ibu Pink: Sejuk pulak hati bila dengar cerita ella selepas kahwin...Semoga Ella terus bahagia bersama suami tercinta....Amin..
Sumber berita DARI SINI 


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

31 comments:

  1. seronokkn dpt terwaih bersama suami..:)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..moga kekal la yea..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. moge berbahagia dgn cinta Allah. ;)

    ReplyDelete
  4. semoga kebahagiaan melingkari kehidupan mereka..amin

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...dpt tarawaikh bsama2 suami :)

    ReplyDelete
  6. mg jodoh mereka berpanjangan dan moga ella berubah pakai tudung nanti...ella cantik kalau pakai tudung

    ReplyDelete
  7. ALHAMDULILLAH..SERONOK DGR KAN..SEMOGA ELLA BAHAGIA BERSAMA SUAMI TERCINTA

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..seronokkan..
    teringin pula nur rasa..kikikiki..

    doakan nur ye cik rose.. :)

    ReplyDelete
  9. bestnya..hehe..blog akak da cute la..hehe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah. Suka mendengarnya...

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah.. seronokkan... bahagia dgr dia n suami :-)

    ReplyDelete
  12. baguih la Ella...

    nak romen balik rumah la wei ! .http://gilamodified.blogspot.com/2012/08/meluat-sunggoh-ngan-couple-ni.html

    ReplyDelete
  13. Moga kebahagiaan mereka berkekalan..

    **Banyaknya rama2 kat sini..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah seronok dgr ella dapat bertarawih dgn suami hihi

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah..semoga beroleh keberkatan ella n suami..:)

    ReplyDelete
  16. tambah lawa lak ella sekarang ni

    ReplyDelete
  17. Terawih bukan saja sekadar ibadah tapi juga satu senaman ringan. Mengikut satu artikel yang ditulis oleh seorang doktor minggu lepas setiap kali selesai terawih 20 rakaat tubuh kita akan membakar 80 kalori...banyak juga kan 80 kalori dibakar satu malam?

    ReplyDelete
  18. bestnya...kot2 eca kawen nnti mcm tu jga.ngeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  19. tak sabar nak tgk ella jr...harap2 cepat la rezeki dia :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠