Komen Almy Nadia Tentang Pertunangan Fizz Fairuz

Author : Cik Rose Cute | 9:27 PM | 25Total Comments |
Pada 10 Februari lepas, Fizz Fairuz telah bertunang dengan seorang gadis dari Kuantan, Pahang yang juga ahli kelab peminatnya, Azlyn Massiela Mohd Nazar.
Hari ini Almy melalui Harian Metro menyatakan dia tidak mampu menggambarkan dengan kata-kata tentang pertunangan Fizz dengan wanita itu.
Tiada kata-kata mampu saya ucapkan mengenai pertunangan Fizz dengan wanita itu.Hanya satu mampu diucapkan, ‘pulang paku ke buah keras’. Fikirkan.
Saya tahu Fizz sudah bertunang. Kalau nak tahu cerita lebih, tanyalah dia kenapa dia bertunang dan kami berpisah.
Almy enggan membuka mulut selagi Fizz belum memberi kenyataan tentang pertunangannya itu. Almy juga menafikan dia mempunyai orang lain yang menyebabkan Fizz membuat keputusan bertunang secara diam-diam.

Almy juga dikatakan menyifatkan hubungan mereka putus kerana dia (Almy) bukan orang kaya.
Pergi tanya Fizz dulu, kita tengok apa jawapan dia. Kalau dia buka mulut, saya juga sudah bersedia dengan jawapan saya. Berani kerana benar, takut kerana salah.
Sepanjang bergelar anak seni, saya tidak menimbulkan sebarang kontroversi dan fikirkanlah. Sekarang ini siapa yang bertunang dan siapa yang ada orang lain.
Saya tak mampu nak gambarkan dengan kata-kata selepas mendapat tahu tentang pertunangan itu. Lebih baik tanya Fizz dan keluarganya.

Buat masa ini saya mahu berdiam diri, tiada sesiapa yang memahami melainkan Allah.
  • Diharap Almy dapat bertabah dalam menghadapi dugaan ini. Pastinya gadis secantik Almy boleh mendapat pengganti dengan mudah di luar sana. Semoga bertemu dengan yang lebih baik!


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

25 comments:

  1. laa yeke... sian almy... tp tu la, dh xda jodoh...

    ReplyDelete
  2. laa yeke... sian almy... tp tu la, dh xda jodoh...

    ReplyDelete
  3. fuhhh sedih giler ade dlm situasi nie,,punya kapel lama giler , blh jd cmnie je ?

    nak nangis rasanya , semoga almy tabah

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum rose...sedihnya jadi mcm ni...;)

    ReplyDelete
  5. kadang2 cinta perlukan pengorbanan..

    ReplyDelete
  6. sy suke tengok almy dlm edisi khas..hehehe

    ReplyDelete
  7. Tentu ada hikmahnya tu.. Moga Almy sabar dan tabah..

    ReplyDelete
  8. ish mcm2 la donia retis nih...bercinta ngan org lain, tunang ngan org lain..jgn kawen ngan org lain udah la yer fizz..ngeh3.. tp muka tunang fizz tu akan2 almy la pulak skali tgk..ingtkan dia bertng ngan almy!

    ReplyDelete
  9. adoiiii...mcm2 hal la kan CR..

    ReplyDelete
  10. Tunang fizz ni mcm muka almy lah pulak.. cuma takda tahi lalat... kesiannya almy..

    ReplyDelete
  11. kesian almy,..mungkin itu bukan jodoh dia yg tepat...jgn sedih yer aimy

    ReplyDelete
  12. Bukan jodoh..x pe la,insyaallah akan ada yg lebih baik utk Almy nnt..

    ReplyDelete
  13. bukan jodoh..setiap apa yg berlaku ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  14. nda apalah Almy...ada lagi orang yg lebih baik di luar sana

    ReplyDelete
  15. salam kak cr..
    huhuh.. xde jodoh diorg ni..

    ReplyDelete
  16. takper jodoh yang baik hanya untuk org yang baik..percaya sahaja pada kekuasaan Allah.sesungguhnya hanya Allah mengatahui=)

    ReplyDelete
  17. xder jodoh moga almy dpt jodoh yg lebih baik lepas ni

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠