Isteri Orang Fizz Fairuz Bertunang!!

Author : Cik Rose Cute | 9:55 AM | 23Total Comments |
Korang dah terbaca dah...isu tentang Fizz Fairuz yg terbaru....terkejut jugak aku baca....kesian pulak dekat Fizz....Macam mana boleh bertunang dengan isteri orang ya....Pelik tapi benar....Mak bapak bersubahat sama ler...tentang status  Azlyn Massiela tue isteri orang....(dunia sekarang...)




Wanita yang menjadi tunang beliau itu untuk smeinggu itu sebenarnya isteri kedua kepada seorang usahawan berusia 40′an dan mereka bernikah di Thailand beberapa tahun yang lalu.

BACA: Gambar Sekitar Majlis Pertunangan Fizz Fairuz & Azlyn Massiela


“Saya benar benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” ujar Fizz Fairuz kepada Harian Metro hari ini.


“Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku & kehidupan saya seolah olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun yang lalu,” tambahnya lagi.

“Khamis lalu, saya menerima mesej dari kawan kepada adik wanita tersebut & menjelaskan status sebenar. Malah saya juga sudah berjumpa dengan suami wanita itu pada Sabtu yang lalu”

Fizz Fairuz juga tidak menolak kemungkinan semua yang terjadi ketika ini merupakan buatan orang & Almy Nadia sendiri pernah menasihatkan beliau untuk berubat secara alternatif.


“Kepada semua, saya mohon maaf terutamanya Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Ini ujian terbesar sepanjang bergelar anak seni — kepada media kerana tidak menjawab panggilan kerana fikiran berserabut”


Pssttt!!! Sekarang nie...kalau kita sakitkaan hati orang...Cepat jer Allah tunjuk...huhuhu....Semoga Adalah jodoh Fizz Fairuz Gan Almy Nadia ya....


Nota Kecik:Tak sempat nak jenguk korang....sibuk menerima tempahan edit blog orang....Sorry sangat2  ya...Terutama Group GSF....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

23 comments:

  1. kebenaran dh terbukti,,,mujur masih belum terlewat,,,

    ReplyDelete
  2. tak kesianpun...

    jika akak jadi Almy, bek cari orang lain jer..

    ReplyDelete
  3. tak kesianpun...

    jika akak jadi Almy, bek cari orang lain jer..

    ReplyDelete
  4. smp skang xpaham mcm mana side belah pmpn xkan xtau..kenapa nak teruskan lg majlis...haiyoooo..pelik2 la skang..

    ReplyDelete
  5. alasannya mungkin terkena buatan orang... hmmmm...

    ReplyDelete
  6. macam ni org pun adakan,dah isteri org tu buat apa la nak sembunyi2..kesiann

    ReplyDelete
  7. tekejut gak bl baca..sian Almy Nadia n Fiz Fairuz sdgkan sblm ni mreka x pnh ada masalah..moga ada jodoh antara mereka.amin

    ReplyDelete
  8. @izan mama mia
    salam..klu kite jdi almy nadia..ase2nye xnk dah kot kt fizz...hahaaa..oppsss!!!

    ReplyDelete
  9. aish...macam2 la...kesian pun ada

    ReplyDelete
  10. nasib belum kawen..kalau mcm aziz m osman hari tue mcm mn

    ReplyDelete
  11. salam kak cr..
    huhu..begitu pulak sudahnye??
    moga ada jln penyelesaian yg terbaik buat FF ni

    ReplyDelete
  12. masa fizz bertunang tuh pun dh buat ramai yg terkejut..ni bila putus pon mmg kasi terkejut hehe..apa pon kesian kt almy nadia tu.x tahulaa die dpt terima fizz fairuz ke x pasni..rasanya baik si almy tu cari org lain jer..

    ReplyDelete
  13. kesian pun ada.lagi2 kalau btol terkena buatan org.

    tapi kena dgr dari pihak sana lak. dr mulut fizz jea bgtau pompuan tu dah kwen. tak tahu lak pihak sana mcm mana kan.

    ReplyDelete
  14. MCM X LOGIK JER KENA BUATAN ORG..NTAH2 COVERLINE..HUHU

    ReplyDelete
  15. alahaiiii... mcm2 hal la..entah apa la komen almy bekas keksh dia tu eh..huhu

    ReplyDelete
  16. kisah retis .... maaf x dpt nak singgah selalu kerana kekangan waktu !

    ReplyDelete
  17. ehhh...u punya tajuk tu mcm translate frim eng to bm. hehehe...
    alahai....kannnn... masa baca tu, pelik jugsk. ada plak ilang ingatan pompuan tu. hurmmmm, only Allah knows the truth

    ReplyDelete
  18. mak bapak dia tau sebenarnya status ank dia tapi diberi jugak jadi tunangan org..tu yg pelik tu..terlampau nk kan sgt menantu golongan artis..pompuan tu rumahnya sebelah kg saya jer..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠