25 February 2013

Fazura Tolak Babak Ranjang...

Lama Tak dengar cerita tentang Fazurakan....Aku suka tengok Fazura nie...mukanya cantik....dia marah ke,serius ke tetap sama....Lewat publish hari nie...


Suatu ketika dulu, Fazura pernah melahirkan hasrat untuk memperlahankan kerjaya seninya demi permintaan ibu tercinta. Justeru, tahun lalu tidak banyak kelibat dirinya dilihat di layar perak atau skrin kaca. Cuma sesekali wajah jelita itu menghiasi kulit depan akhbar dan majalah sambil bercerita mengenai perniagaan butik yang baru diceburinya itu.
Bagaimanapun, ketentuan Allah tiada siapa yang tahu dan sebagai insan, siapalah Fazura untuk menolak rezeki yang terbentang di depan mata? Jendela 2013 dibuka dengan penuh kesyukuran apabila tawaran berlakon datang mencurah-curah.
Tak tolak rezeki
Enggan dilihat seperti menolak rezeki, aktres ini kembali membuat penampilan semula dengan menerima tawaran berkenaan. Begitupun, semua itu tetap ada syaratnya.

“Seperti yang pernah saya nyatakan sebelum ini, saya tidak akan berlakon dalam babak ranjang, berpelukan dan berpegangan tangan sambil berjalan. Saya buat begitu kerana saya menghormati permintaan ibu saya yang tidak suka dengan babak sebegitu.
“Memandangkan drama Kisah Cinta yang saya bintangi itu tidak mempunyai babak sedemikian dan kebetulan pengarah filem berkenaan kawan baik saya, serta ia menggandingkan pula saya dengan Shaheizy Sam serta Nazim Othman, jadi saya terima tawaran terbabit.“Memang dari dulu lagi saya ingin berlakon dengan Sam kerana dia memang pelakon yang bagus,” katanya ketika ditemui pada majlis pelantikannya sebagai duta ubat gigi Colgate Optic White di Bandar Utama, pagi kelmarin.

 
Hadir sama, Pengarah Pemasaran Colgate-Palmolive Marketing Sdn Bhd, Chris Pikounis.Bagaimanapun, pemilik nama penuh Nur Fazura Sharifuddin ini berkata, sebagai pelakon ada ketika dia perlu bertolak ansur dan tidak terlalu mementingkan diri sendiri.
Demi menghormati penulis skrip drama yang bakal disiarkan di Slot Lestary TV3 itu, Fazura terpaksa ‘melanggar’ sedikit syarat yang ditetapkannya.

“Ada satu babak saya perlu memegang tangan kekasih saya ketika kami meluahkan perasaan cinta masing-masing. Pegang sikit saja dan itu pun ketika kami sedang duduk. Babak itu perlu kerana ia mahu menunjukkan perasaan cinta kami. Saya kena juga menghormati kehendak penulis skrip.

“Bagaimanapun, jika boleh dielak, saya akan cuba mengelak demi menjaga perasaan ibu. Jika ditakdirkan saya berkahwin satu hari nanti, tak kisahlah dengan dengan sesiapa pun, memang saya akan berhenti berlakon. Jika bakal suami saya itu seorang pelakon, saya juga akan suruh dia berhenti berlakon,” tegasnya.-berita harian

Pssstt!!!...Hari rabu mak mertua datang sini....Mungkin aku tak bukak blog....atau online komputer....Faham2 jerlah....hihihi

35 comments:

  1. Alhamdulillah..mmg thn lps jrg tgk dia kt tv..

    ReplyDelete
  2. baguslaaaa mcm tu. CiM suka ngan fazura. watak gedik santai fazura dlm pisau cukur btul2 mencuithati.

    ReplyDelete
  3. Itulah yg nak tergelaknya tentang film dan drama Melayu, jika tak ada babak sentuh2 lelaki-perempuan yg bukan muhrim macam tak sah pulak. Adakah perlu sentuh2 baru orang tau mereka suami isteri atau kekasih?

    Berbeza dengan filem Iran yang selalu menang anugerah antarabangsa. Tak ada pun babak sentuh2 bukan muhrim yang diharamkan agama, tapi film Iran selalu menang anugerah antarabangsa....

    ReplyDelete
  4. kalau dia bertudung selepas n lagi bertambah cantik!kan crc

    ReplyDelete
  5. memang fazura cantik dan kurang cerita gossip liar tentang dia..

    ReplyDelete
  6. bguslah kalau kurangkan adegan pegang2 ni kan....

    ReplyDelete
  7. ok la tu :) jangan takut dan segan pada manusia,tetapi takut dan seganlah pada ALLAH :)

    ReplyDelete
  8. siyes... dia ni cantik manis.. bagus la dia tak suka adegan mcm tu.. tp sepatotnya bkn je krn ibunya, tp paling penting krn Allah.. huhu

    ReplyDelete
  9. @NinaAz byk kali terserempak ngan fazura..mmg sgt3 cantik..even xmakeup pun cantik..mmg xleh nak describe cantik fazura nie..hehehehe

    ReplyDelete
  10. fazura ni mmg cantik..nampak lebut je muka dier kan

    ReplyDelete
  11. bgus cara dia..ada hak utk elak itu semua..

    ReplyDelete
  12. cabaran buat diri dia untuk berubah ke arah kebaikan...

    ReplyDelete
  13. fazura dh kurang berlakon skang ni

    ReplyDelete
  14. suka tgk muka dia..lembut manis ;)

    ReplyDelete
  15. cutenya fazura ni..hehe

    done white,umobile dan adidas

    ReplyDelete
  16. Fazura mmg cantik. Solehah pun suka dia :)

    ReplyDelete
  17. bagus la macam tu..fazura tu cantik kan....

    ReplyDelete
  18. dia memang comel pun...suka tengok dia berlakon...

    ReplyDelete
  19. suka Fazura ni,muka dia lembut sgt :)

    ReplyDelete
  20. tegasnya fazura.semoga dia bertemu jodoh dengan org yg serasi dengannya.amin

    ReplyDelete
  21. dya dari dulu mmg suka dgn fazura.. dya rasa tanpa make up pun fazura mmg cantik

    ReplyDelete
  22. alaahaaiii ...comel ja fazura nih....
    sayangnya dia x kenai aku huhuhuu

    ReplyDelete
  23. salam kak CR..
    huhuh.. semoga dia sukses dlm kerjaya nye.. :)

    ReplyDelete
  24. pun suka tgk fazura ni

    ReplyDelete
  25. baguslah tue..MV pun suka fazura ni

    ReplyDelete
  26. bauslah klu dh berpendirian macam tu

    ReplyDelete
  27. mmg fazura cantik sgt..nampak sweet sgt

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠