Jangan Taksub Sangat(Setia Hujung Nyawa Sekadar Drama Dari Novel)

Author : Cik Rose Cute | 11:34 PM | 33Total Comments |
Jangan taksub sangat dengan drama "Setia Hujung Nyawa".Drama tue sekadar hiburan semata-mata....lagipun drama tue dari buku novel....Tapi ada juga di kalangan budak2 yang bawah umur terlampau taksub sangat cerita nie....sehingga wall post cam kat bawah nie....
Masalah jiwa betul budak2 sekarang....

Psst!! entry nie aku terbaca di blog Nie
korang agak2 budak nie betul ke tak betul.... Sakit jiwa kot....huhuhu


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

33 comments:

  1. ape ke pelik betol dak ni? -_- org nak mengelak..dia lagi nak menapak.. huhuhi

    ReplyDelete
  2. Die sakit mental la tuh
    adoii! novel je kot takkan nk jadi camtu gak,,

    ReplyDelete
  3. terpesong dah tu. takpun dia melawak je kot. huhu..

    ReplyDelete
  4. Haishhh...dua tiga blog nur pergi baca kisah ni..
    germa betul rasa...
    mohon dia sedarlah....

    ReplyDelete
  5. huh, ada jugak org fikir macam tu. nasib budak2 lagi. tapi budak2 skrang apa pun boleh jadi kan. hana ni tengok pun x cerita tu.

    ReplyDelete
  6. err mereng btl bdk ni! dy ingat cerita dan realiti semasa sama ke.huhuhu

    ReplyDelete
  7. NI BKN JIWA KCAU DH..MENTAL DIE PON DH KACAU...

    ReplyDelete
  8. aisy....bahaya betul budak2 zaman sekarang

    ReplyDelete
  9. salam kak..bw sini.

    erkkkk..kelu lidah ble baca status bdk tu..smg dpt hidayahNya

    ReplyDelete
  10. deno jarang tengok citer ni... dlm 3-4 episod je tengok..huhu.. jadi tak tahu sgt citer ni pasal apa

    ReplyDelete
  11. Drama/filem Melayu lately ni pun asyik cerita pasal terlanjur jer.... camano?

    ReplyDelete
  12. UIIIII..BAHAYA SAMPAI BUAT STATEMENT BEGITU..BELUM MATANG AGAKNYA

    ReplyDelete
  13. masok akak dah 3 GSF yg post entri nih.. huhuhu.. huhh! budak tu poyo.. hihi..mcm good2 lak update status gitu..

    ReplyDelete
  14. tuelah kan..pendek akal budak ni.masyallah

    ReplyDelete
  15. cepat betul terpengaruh...bukan ker patut amik yang positif dari negatif

    ReplyDelete
  16. pngruh drama yg x baik ginilah jadinya adoiyai

    ReplyDelete
  17. yg xpahamnya, nape ramai salahkan penulis novel n penerbit drama ni?? skang ni kan bergantung kpd penerimaan.. xblh nk slhkn sebelah pihak 100%.. budak ni xmatang lg..so mcm² la dia fikir..

    ReplyDelete
  18. err ada mslh apa budak ni ye??=.=

    ReplyDelete
  19. kalau perogol bersiri baca statement budak tue mesti suka...kehkehkeh...

    ReplyDelete
  20. ish...mcm ni pun ada ke? biar betul budak ni?

    jgn lah taksub sgt...akhirnya memkn diri sendiri...

    ReplyDelete
  21. pelik betul budak2 zaman sekarang ni..harap2 dia main2 je tu..

    ReplyDelete
  22. apela budak zaman skrg ni. hadoiii lah. singkat benor fikirannye.

    ReplyDelete
  23. Budak Iqa tu bukan taksub atau sakit jiwa...dia perli TV3 tu, waktu pukul 7-8 mlm adalah waktu solat Maghrib sepatutnya ia diisi dengan slot keagamaan bukan drama2 perempuan dan lelaki terlanjur, suami isteri curang, adegan pegang2 tangan dan peluk2 lelaki perempuan bukan muhrim. Kalau nak buat drama2 tentang perangai buruk org Melayu buatlah lepas pukul 12 malam ketika kebanyakan kita dah tidur....

    ReplyDelete
  24. salam kak CR..
    huhuh... ape nk jadi la.. :(

    ReplyDelete
  25. Yang baik jadi teladan, yang tidak baik kita jauhi.

    ReplyDelete
  26. tu lah dia
    ajaran sesat lah nie ..
    eh eh .. pengetahuan sesat !
    budak nie saje nak dpt perhatian niee

    ReplyDelete
  27. tu buktinya drama pun boleh bawak unsur negatif dlm diri remaja sekarang yg mmg imannya sgt rapuh..macam2 hal!

    ReplyDelete
  28. salam cik rose
    Ta memang tau langsung adoi..
    Maaf lama ta tak dtg sini.
    Pekabar?

    ReplyDelete
  29. mengong tol dak n..otak letak kat kaki ke

    ReplyDelete
  30. isyk budak sekarang mmg kurang iman sungguhla..tak mencintai Allah sepenuh hati

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠