23 March 2013

Make Over Blog

Udah lama tak publish entry make overblog blog....kadang2 aku terlupa....banyak sangat fikir....Okey hari nie...aku sajer nak tayang blog yg sudah di make over oleh aku yg tak berapa kreatif nie....

http://1.bp.blogspot.com/-5Z2L2532YTs/UUqQv6LFJOI/AAAAAAAAA3U/YngBM-2I8Ao/s1600/18.png
Pasti u all kenal nie blog siapakan kikiki yang paling kenal pasti ahli group GSF....Dah seminggu yana menyepi dari berblog...mungkin dia sibuk...Almaklumlah orang baru habis pantang....nak ke blog yana klik MAI LURVE aku edit blognya dua...yang satu lagi belum beroperasi lagi...korang tunggu jerlah....(gedik betul hubby yana hehehe) Jangan marah yana...akak gurau...

 http://4.bp.blogspot.com/-2xE4Y7sCQOI/UUxSUTvklcI/AAAAAAAAA3s/HQs47lI37MQ/s1600/1.png

Blog Yang kedua pulak yang aku edit adalah empunya diri "Cik Wanie" asalnya orang kedah tapi bekerja kat Negeri Sembilan....jauh benor mencari rezeki ya wanie....tema blognya adalah coklat campur kaler merah....nak ke blog wanie Klik Cerita Aku Kehidupan Aku


Nota Pink: Harap Yana Dengan Wanie suka template yg tidak seberapa tue....Pasni nak sambung edit lagi....kalau ada waktu aku terjah u all...

 

8 comments:

  1. okey,..terjah..ehe..lawak lak header mailurve ngan gambar hubbydia mulut camgitu..huhu

    lawa sangat laa header yyg naik vespa tuu

    ReplyDelete
  2. dua2 blog pun header dia comel2..

    ReplyDelete
  3. salam kak cr..

    cantik2.. suka dgn tema merah + brown tu... :)

    ReplyDelete
  4. blog kayyana dah mcm blog nurul... hihi..

    ReplyDelete
  5. deqla: blog sepupu kan. knela sama.. hahaha

    kak rose tq tau.. cantik sgt... mmg yana puas at sgt.. nnt nak ubah lg lah. bleh kannnnnn

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠