Header Untuk ChRoNicLes oF My Life

Author : Cik Rose Cute | 2:08 PM | 16Total Comments |
Aku cuma betulkan tulisannya jer...untuk header Sweetmama Kalau nak saiz sebenar klik 2x ya....baru save...

Hope Suka...

Pssttt!!!  pasni nak sambung edit blog...kesian pulak dorang tertunggu-tunggu...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

16 comments:

  1. cantikknyer....

    berapa caj untuk header cantik macam ni yer???

    hehe

    ReplyDelete
  2. cantik..camner kalau nak suh akak buat??berminat la

    ReplyDelete
  3. hasil keje akak always cantik... ;)

    ReplyDelete
  4. cantiknya cik rose..pandai betul dan kreatif

    ReplyDelete
  5. comel..kalo tempah edit blog berapa..??

    ReplyDelete
  6. cantik yg skg ni..tulisan lg clear :)

    ReplyDelete
  7. comel laaaa..klau CiM nk letak pic family kat header, takut sarat sbb.....CiM akn kena letak byk wajah, wajah2 yg disyg dn menyayangi diri ini. klau takkkk.....rmai yg jeles. huhuhuh

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠