Ikan Berkepala Babi

Author : Cik Rose Cute | 9:02 AM | 24Total Comments |
Memang besar Kuasa Allahkan....aku pun terkejut bila tengok gambar ikan berkepala babi.Babi dengan ikan boleh mengawan ke?Pelik tapi Benar...
Memang sangat pelik bila melihat babi berbadan ikan yang dipercayai telah ditemui di Palembang.
Semua yang terjadi atas izin dan kekuasaan Allah. Subhanallah!!!
Kredit Sini
NOta Pink:Akhirnya dapat jugak no tel Mai Nak Cerita  
hihihi...gembira rasa hati... 



Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

24 comments:

  1. subhanallah...mmg besar kuasa Allah...mcm mana boleh jd gini kan...

    ReplyDelete
  2. Subhanallah....apa2 pun bley tjadi krn-Nya

    ReplyDelete
  3. subhanallah..meremang bulu roma akak.. *salam kenal*

    ReplyDelete
  4. SUBHANALLAH..KUASA ALLAH KAN..
    TP,MEREMANG LA BULU ROMA TENGOK..

    ReplyDelete
  5. dah penah tgk gmbr ni kat wassap GSF.. hihi.. mmg pelik kan.. tp bila dipikirkan blk, sbnrnya takde apa nk pelik sbb Allah bisa menjadikan apa2 pun dlm bentuk yg Dia mahukan... smuanya keajaiban Allah...

    ReplyDelete
  6. Ya Allah..segalanya ada hikmah Allah jadikan.

    ReplyDelete
  7. maha suci Allah yg menciptakan semua kejadian...


    hai nak g langkawi ke CR minta no M tuu

    ReplyDelete
  8. SO AGAK AGAKLAH HARAM MAKAN KE IDAK?HEHEHE

    ReplyDelete
  9. dah pernah nampak..tp betul ker ni??atau edit jer

    ReplyDelete
  10. Agaknya ikan spesis baru kot? Sebab tak pernah dengar sebelum ini ikan berkepala babi. Ikan berkepala manusia adalah...ikan duyung...

    ReplyDelete
  11. ape plak hukumnye tue..hehe..mmg kuasa allah untuk kite lagi mempercayai dia...

    ReplyDelete
  12. SubhanaAllah..
    Kekuasaan Allah

    ReplyDelete
  13. Allah maha besar. peliknya..

    ReplyDelete
  14. Semua tu Kuasa Allah kan CR.
    P/s: sori M lambat reply pm tu..hi hi.. Nanti2 kontek2 la na..

    ReplyDelete
  15. semua tu kuasa Allah S.W.T...xder yg mustahil kan

    ReplyDelete
  16. subhanallah...besar kuasa Allah

    ReplyDelete
  17. salam k.cr..
    huhu.kuasa allah taala... :)

    ReplyDelete
  18. uihh kuasa allah..kalo dekat palembang dan sekutu dgnnya mmg byk blaku pkara2 aneh..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠