19 August 2011

Tasha Shilla ayu bertudung dalam Ramadhan Terakhir




Ramai yang memperkatakan mengenai kejelitaan Fazura dan Fauziah Gous yang anggun mengenakan tudung dalam lakonan mereka.

Terkini, pelakon muda Tasha Shilla juga mendapat respons yang baik apabila wajah ayunya ketika mengenakan tudung untuk drama terbarunya menerima pujian ramai pihak.


Masih rancak dengan penggambaran drama Ramadhan Terakhir, Tasya Shilla atau nama sebenarnya Natasha Sheila Abd Razak berterima kasih kepada pengarah drama tersebut iaitu Ungku Ismail kerana memberi kepercayaan untuknya membawakan watak sebagai Sakinah.

“Sebelum ini, orang nampak saya dari sisi yang jahat. Membawakan watak-watak antagonis untuk drama lakonan saya sebelum ini, membuatkan ramai yang kurang yakin dengan kemampuan saya.

“Untuk Ramadhan Terakhir ini, saya beruntung kerana dapat juga memperlihatkan sisi baik dalam diri saya kepada umum.

“Sebagai pelakon, memang saya tak pernah memilih, cuma, ramai yang nampak saya boleh bawa satu watak sahaja. Kali ini, ia benar-benar berbeza.

“Saya tidak disolekkan tebal seperti sebelum ini. drama ini benar-benar menguji kemampuan saya sebagai pelakon,” katanya yang mula melibatkan diri dalam bidang seni seawal usia 17 tahun.

5 comments:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠