20 August 2011

Kalau Mak Tak ada mesti Tak best Raya...

Panjang aku punyer title hihihi....Ada aku kisah!!! nie blog aku hihihi....korang best tak bila mak korang tak ada bila nak raya?....Aku sedih tau...dah 3 tahun aku beraya tanpa mak aku huhuhu.....cam lagu siti kat bawah tue....korang layan jerlah video "airmata Syawal kat bawah tue"....Cedih tak boleh nak  type panjang-panjang...nanti keluar pulak hingus aku nie....


Aku sedih bila dengar lagu nie bila menjelang Hari Raya.....Aku rindu mak aku waaaaaaa.....cedih sangat-sangat....Korang untung selagi ada mak bapak....rasa raya tue seronok lagi....Cam aku mak aku dah tak ada....rasa seronok raya tue...tak ada sangat huhuhu cedihkan......Sapa-sapa ada mak bapak....beraya betul-betul gan diaorang....mintak ampun banyak2....bila diaorang tak ada....memang terasa bila menjelang raya nanti......korang layan jer la...video kat atas tue.....

P/S: Mak anakmu datang untuk melawat pusaramu.... Di hari raya nanti....Al-fatihah...

3 comments:

  1. moga arwah tenang disana...

    lya masih ada mama... tp x smpat nk merasa ksh syg ayah... ayah dah kembali pada_nya sjk lya umur 5 thn lg... :-(

    ReplyDelete
  2. tu lah kan dear. zie pun gitu...bila dgr lagu cam gitu sure sebak giler hati. terkenang terus kat arwah ayah. missed him so much :(

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠