kemas bilik kakak

Author : Cik Rose Cute | 3:57 PM | 13Total Comments |
Baru selesai kemas bilik anak perempuan aku yang sulong iaitu si kakak...nak sambung edit blog orang yg masih terabai huhuhu...
nielah si kakak anak aku yang sulong...darjah dua...
Meja study si kakak....dah lama dah beli...meja nie memang kuat...beli kat giant..balik rumah pasang sendiri...bukan aku yg pasang cik hubby yang pasang kikiki...berpeluh jugak dia pasang...
Koleksi anak patung...aku letak tinggi supaya anak-anak aku tak sampai nak ambik kikiki...abaikan dengan baju si kakak dengan syifa berselerak tue...belum mengemas lagi...


Katil bilik nie adalah katil kelamin...senang..bila kakak dah besar tak payah beli lagi katil kikiki...save budget...Sekarang nie bilik kakak dah tersusun rapi...Semoga kakak ada semangat untuk belajar...dan tidur bilik nie...

Belajar rajin2 ya kakak...Walaupun tahun lepas keputusan tak memuaskan...tak mengapa...masih belum terlewat untuk kakak berusaha lagi...teruskan berusaha...

Sekian entry yg terlast untuk hari ini...Hope enjoy membacanya..



Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

13 comments:

  1. amboii kakak sukanya mama kemas bilik ye.hihi...byk btl anak2 patung tu

    ReplyDelete
  2. anak-anak ni seronok kalau ada bilik sendiri

    ReplyDelete
  3. xpelah katil besar nnt kan nak kena kongsi ngan syifaa..hihi

    ReplyDelete
  4. cantiknye blog kak rose.. hihihi... nak edit blog jugaklah.bleh?

    ReplyDelete
  5. Cantik meja blaja kakak kaler pink...brape rm kak meja tuh?

    ReplyDelete
  6. bilik bersih & kemas..syok la nak masuk & lepak2 dlm bilik

    ReplyDelete
  7. SAMA USIA ANAK SULUNG KITA..TP LELAKI..MASIH TIDO DENGAN BUI,WPUN ADA BILIK SENDIRI..HAHA

    ReplyDelete
  8. byknye koleksi patung si kakak.. hihi..

    ReplyDelete
  9. Kecik-kecik ibu kemas, bila besar nanti suruh dia kemas sendiri ya. Ajar dia macam mana nak kemas.

    ReplyDelete
  10. so many toys =)
    La, ni blog akak ke? Lain bebenor, kata orang Perak.. Dah lama ke renovate? Cun. Cute. Smart.
    Tak cam. Tengok link blog, macam kenal. Tengok gambar baru kenal. Hehe~
    Sha baru nak mula berblog balik. Entah untuk kali ke berapa. Tapi rasanya kali ini makin bersemangat. Bukan apa, kawan-kawan seangkatan yang dulu, yang rapat-rapat semua dah mendiamkan diri, blog bersawang. Sha dah tak de kawan lagi. Blogger baru ni Sha tak kenal sangat..
    Nampak gayanya Sha kena mula dari bawah balik.

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠