David Teo puji Nora Danish pakai tudung manis dan cantik

Author : Cik Rose Cute | 9:56 AM | 9Total Comments |
Assalamualaikum....tadi belek2 instrgaram artis...terbaca satu instragram iaitu pengarah yang tidak asing lagi David Teo.Wah....walaupun David Teo bukan Islam...tapi dia puji jugak artis yang pakai tudung nie ya...

David Teo ada tag satu gambar Nora Danish sedang memakai tudung....dengan satu ayat "bertudung lagi cantik",nampaknya David Teo pun suka Nora Danish bertudung....hihihi....memang cantik Nora bertudung....nampak baik jer....nampak comel jer....nampak alim jer.....Sama-sama ler kita doakan semoga terbuka pintu hati Nora Danish ya......

Memang cantik...Nora Danish bertudung.....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

9 comments:

  1. mmg comey lah kalau muka cantik..bertudung lagi...

    cikrose kite dah pm kat fb...

    ReplyDelete
  2. insyallah..moga terbuka pintu hatinya

    ReplyDelete
  3. mmg comel sgt nora danish bertudung kan..

    ReplyDelete
  4. manatau pasni nora pulak bertudung ye

    ReplyDelete
  5. wanita muslim ni mmg lebih cantik & comel bertudung.. kan ... nora danish ni mmg comel pun..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠