30 September 2011

Kabinet Dapur (berangan dalam Mimpi)

Hai!......hari nie aku nak cerita pasal kabinet dapur.....Aku tengah berangan nak dapur cam kat bawah hihihi....Berangan jer ler.....Korang boleh berangan jugak cam aku okey.....Layan jer la...gambar2 kat bawah nie.....


Cantik tak stail cam gini....kemas jer.....Tapi aku tak suka mejanya...kaca...aku  risau takut pecah hihihi...Logik tak alasan aku?...


putih..sgt sejuk mata memandang.....Tapi hari2 kena gelap kau.....kalau tak...tak hingin nak tengok dapur kalau tak berlap....Ya la....warnanya putih bersih....kalau minyak melekat kat dinding cepat jer nampak.....hihihi lagi2 cik hubby aku cerewet sikit...tak tahan telinga dengar dia bising dapur tak berlap!!!

color macam ni....cam comot jer...bagi aku...aku tak suka sakit mata hihihihi


Aku tak suka ler....benda kat atas nie...Aku bukan Chef wan pakai herba nie semua.....Jarang guna...@ tak guna langsung.....




Sliding door nampak tersusun sikit...Suka hihihihi


buat rak di pintu? Aku tak sure....tapi pendapat aku cantik dan kemas...aku takut...anak2 aku bukak dan tutup terus jatuh botol yang ada kat rak tue...(anak2 aku ganas sikit huhuhu)

Cantik letak tong sampah kat situ...Tapi kena hari2 buang sampah...Kalau tak.....Faham-fahamlah ya....

wet kitchen
vs
laundry room


Aku berangan mat jenin......Dalam mimpi la...aku dapat dapur cam gini hihihi...dapur aku ada kabinet jugak tapi tak secantik di dalam gambar nie.....Sekarang aku rasa geng anai-anai dah tibai aku punyer kabinet...malam2 dengar pak anai-anai nie menggigit huhuhu sedih betul....Aku dengan cik hubby  ada plan nak besarkan dapur...Tunggu!!!!

12 comments:

  1. teringin arrr nk miliki dapur cam semua di atas tu. super cantik arr

    ReplyDelete
  2. sweet gila kabinaet2 ni.

    mak pun nak!!

    awwwwww!!

    ReplyDelete
  3. wah giler kejap tgk gambar2 kitchen kabinet tu...tp nak best lagi ronda2 kat ikea kan..hehehe

    ReplyDelete
  4. Hehehehe...mana tau angan² jadi kenyataan. Saya pon slalu berangan nak cabinet dapur mcm dlm gambar tu...haihhhhh...bilalah bley dpt kan.

    ReplyDelete
  5. haah la kemas rapi jer^^
    nak berangan jugak la^^

    ReplyDelete
  6. angan-angan nak cari pempuan yang pandai masak hehehe....


    upsss tiba-tiba commnet ini, lupa nak kenalkan diri.....salam kenalan dari cayob!...ini kali pertama ayob datang sini...waaa mantoplah blog ini.......maka....c`ayob follow sini .

    Alang-alang saya datang ini, Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

    http://cayob.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. @Redbloodsnow

    Ya ker zie...Nanti plan gan Dillah ya..

    ReplyDelete
  8. @mamasuri

    ikea tak payah cakap laa...semua cantik2...

    ReplyDelete
  9. bui pun ada hati nak buat dapur mcm ni..marbeles kan..

    tp dapur camni sllnya omputeh jer selalu buat..

    cik rose tak nak join segmen bui ker..?

    ReplyDelete
  10. orang wanita memang suka kan dapur.. seronoknya dapat bini yang rajin mengemas dapur.. ekeke

    Salam berkunjung dari blog Lulu Caldina. Salam ukhuwah salam silaturrahim.

    Dah pernahfollow sini
    Follow lah kembali kalau sudi. Hehe

    Ikhlas
    ~Gen2Merah~

    ReplyDelete
  11. hai, salam kenal dari saye, asy faro.
    nak ajak kamu usha blog saye.
    at least bole komen or bg kritikan on my blog for improvement.
    follow would be my extra bonus(only if my blog look interesting to you ok) =)

    http://asyfaro.blogspot.com/2011/09/selesai-medical-check-up-uitm-shah-alam.html

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠