Bulu Kening Ada Maksud



Bulu kening bertemu di tengah (bersambung) -
* suke amik pusing hal remeh.
* selalu kecik hati dan emosional.
* kuat berfikir sampai kepala tak boleh nak rest.
* kuat jeles.
* perlukan seseorang yang selalu bagi semangat dan kongsi masalah.
* suke membantah

Bulu kening tidak teratur dan liar -
* cepat terburu-buru
* kurang berhemah
* cepat terlibat dalam pertengkaran sebab selalu campur tangan
* banyak main2 sampai umur mencecah 30-an. selepas itu, pandai mengatur diri dan akhirnye berjaya.

Bulu kening lurus -
* gagah
* suke berdebat

Bulu kening melengkung -
* jenis pak lawak

Bulu kening tipis -
* tahap konfiden yang rendah
* tak percaye dengan kebolehan sendiri
* kurang berminat terhadap seks

Bulu kening tebal -* orang yang advanture dan suke mengembara
* susah nak setia pada yang satu
* banyak berceloteh
* hepi go lucky

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

8 Doakan Aku Kurus... (◕‿◕):

  1. Wahhhh banyak maksud ni ..umi punye pulak mcm tak der lam senarai jer huhuhu ..

    ReplyDelete
  2. haha bila baca je sambil compare ngn diri sndiri..mmg ade betolnye..keke..

    ReplyDelete
  3. sis klu bulu kening yg hangus terbkr tu kategori mne ekk? hihihi...

    ReplyDelete
  4. NICE INFO NI. jap jap..nak belek cermin jak tgk zie nyer bulu kening camne..hehe :P

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠

 
This Template Was Made & Design With Love By Cik Rose Cute. All Right Reserved To Me.