Jaguh Renang

Author : Cik Rose Cute | 11:30 PM | 1Total Comments |
Nilah jaguh renang...tgk la..bukan main seronok lagi..nasib baik air tak dalam.Ibu dah lupa la ni kat mana...mungkin dlm perjalanan ke kuala kangsar..pastu singgah kat air terjun ni..tak stanby pakaian pun..cuma singgah nak tengok air jer..Sahira pantang tgk air..dia mula buat perangai nak mandi..nasib baik dia pakai seluar dalam waktu tu..terpaksalah guna seluar dalam yang tengah dia pakai buat basahan mandi.Kat pekan nanti beli seluar lain untuknya...Sewaktu nak ke pekan dia tak pakai seluar dalam la...dia pakai seluar panjang (jeans) nasib baik tak kencing dalam seluar..he..he..buat lawak la budak ni.


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

1 comment:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠