17 March 2011

BUat insan yang bergelar Ayah...

Ayah....
Ayah adalah orang yang pertama memperdengarkan Azan & iqomat kepadaku disaat kita di lahirkan...
Ayah adalah Imamku.....
Ayah adalah orang yang rela bekerja siang @ malam untuk kehidupanku...
Ayah adalah pejuangku..
Ayah adalah orang yang pertama maju untuk melindungiku daripada bahaya...
Ayah adalah pahlawanku...
saat ini aku merindui ayah dan ingin berada di sisinya sambil bergurau senda dengannya...
Ayah.....
Maafkan aku yang mungkin sering membuat hatimu terluka di sebabkan kata-kata @ tingkah lakuku...
Ayah....
Maafkan aku yang selalu hadir di fikiranmu....di sebabkan khuatir dan selalu memikirkan kami anak-anakmu....
Ayah.....
Terima kasih atas dakapan erat yang kau berikan  di saat-saat aku mengalirkan airmata kerana kesedihan ,ketakutan dan kesakitan...
Ya Allah....
Ku mohon limpahkan kasih sayangku pada ayah sebagai mana ayah menyayangi aku sejak dari kecil hingga kini....dan panjangkanlah usianya..supaya aku dapat menabur budi padanya.....Amin....


Mutiara Kata:AKAL itu menteri yang menasihati....HATI..itu ialah raja yang menentukan... HARTA itu satu tamu yang akan berangkat....KESENANGAN itu satu masa yang akan di tinggalkan....
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠