Syifa Naik Buaian

Author : Cik Rose Cute | 3:11 PM | 5Total Comments |
Salam warga blogger...dah lama aku tak tulis n3 aku ni...,asyik layan contest jer..tapi tak menang pun....hehehe saje suka2 layan untuk hilangkan boring...korang nampak tak aku snap gambar kat bawah tu...Comel tak Syifa dalam buaian tu? lucu pun ada.....Kenduri ni buat kat kampung tak buat kat sini....buat dekat  rumah mak mertua aku kat Perak.Nak buat kat Terengganu jauh sangat tak sempat cuti pendek..lagipun anak aku yang pertama nak sekolah.Majlis ni syifa naik buaian...and cukur rambut..tapi syifa tak cukur rambut pun..Abahnya tak nak cukur sebab dah 2 bulan.Yang lain semua cukur..Syifa jer tak cukur....Tak per lah syifa...Majlis kenduri ni buat hari Ahad..tak jemput ramai pun...cuma jemput orang untuk marhaban dan warga wanita sahaja untuk makan2 hehehe..Dapatlah duit orang sedekah 91.00 rm untuk Syifa...Alhamdullilah....rezeki syifa....korang layan jer lah gambar yang aku snap ni...
Tengok makcik tudung putih tertidur..
Kusyuknya marhaban
Layan jerlah makcik marhaban
Makcik2 marhaban
Tembamnya pipi
Alamak mulut terbukak
Terlena
Terlena seketika
Syifa 2
Syifa 1
Tengok Apa tu?
Dah tertidur anak Ibu


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

5 comments:

  1. Alahai lebatnyer rambut adik syifa ni
    jelesla shifa mcm ni
    awat buaiannyer gitu?

    tag join contest lumayan:
    http://mamakawai.blogspot.com/2011/05/contest-daftar-ipanelonline-menang.html

    ReplyDelete
  2. Ni...stail orang kampung...ikut jer le...Nanti terasa pulak orang tua huhuhu

    ReplyDelete
  3. comey betoi syifa neh..ini mcm adat naik buaian tu ke?

    ReplyDelete
  4. Ya...kat perak cam nilah...hehehe..cara kampung

    ReplyDelete
  5. izan tak sempat bt naik buai...huhu..
    syifa ni,..sedap di peluk nie..hihih..tembam pipi dio

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠