Apakah Pendapat Wanita Tentang Lelaki?

Author : Cik Rose Cute | 9:47 AM | 7Total Comments |
Korang rasa apa pendapat korang tentang lelaki? terutama sesiapa yang menpunyai Suami...hehehe...

  • Keajaiban Lelaki ; Boleh pakai seluar dalam yang sama empat hari berturut-turut.Hari pertama, betul kedudukannya. Hari kedua , di terbalikkan. Hari ketiga ,yang belakang di bawa ke depan. Hari ke empat, yang belakang di bawa ke depan, tapi di terbalikkan sekali lagi!.
  • Lelaki itu seperti telefon, ada banyak butang. Itulah yang menyebabkan lelaki rasa diri mereka itu penting.
  • Kalau orang lelaki berkata, "Saya akan hubungi awak " tapi dia tak hubungi, maknannya dia tak lupakan awak, dia tak hilang nombor telefon awak, dia belum mati lagi. Dia cuma tak hubungi awak!
  • Lelaki mudah lupa, sebab itu televisyen siarkan ulang tayang selepas gol di jaringkan. Berulang kali pulak tu!
  • Kalau lelaki masakkan makan malam untuk anda dengan ikan kembung goreng, sayur sawi dan sebiji telur mata kerbau, itu maknanya dia serius untuk meneruskan hubungan dengan anda!
  • Lelaki itu macam iklan komersial, tiada satu pun kata-katanya boleh di percayai.
P/s : Ha...lagi satu lelaki susah nak ingat hari-hari penting...contohnya : Anniversary, Birthday kita, Birthday Anak....Kadang-kadang birtday dia pun dia tak ingat...hehehehe  Korang percaya tak?.....My pendapat....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

7 comments:

  1. yg p/s tue sy setuju...hehe..

    ReplyDelete
  2. tournament tue 26 jun kat Perfect Bowl Mines..

    http://mamiuyun.blogspot.com/2011/05/dania-bowl-tournament.html

    ReplyDelete
  3. malangnya kalo kenai laki yg mcm ni...hadOiii...

    Sori...baru dan mai menjenguk...dan...foLlOw dah... :)

    ReplyDelete
  4. Thanks Moon..hehehe
    Akak ni lupa...

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠