04 January 2011

Sudah lama aku tidak membuat catatan untuk blog ini....,Bukannya tak ada masa cuma...sejak mengandung ni malas pulak nak membelek...tak ada mood katakan...orang mengandung memang cam tu....hi..hi...kejanya nak membuta jer...Hari ni aku nak story sikit..tengah ada mood ni....anak aku  yang pertama dah start sekolah..nasib baik dia tak buat perangai cam setengah budak-budak kat TBK semalam...ada yang menangis,ada yg nak ayahnya duk sebelah belajar sekali...kelakar betul budak2 ni...,Anak aku pulak tak cam tu..bagus...itu lah anak ibu dan Abah...Pastu masuk hari kedua..suruh dia naik van sendiri..nasib baik nak...Pakcik driver tu cakap ada setengah budak tak nak naik takut...meraung2..terpaksalah pakcik van tu tinggalkan..biar mak ayah diaorg antarkan...Bila tanya anakkku yang pertama seronok ke kat sekolah?Dia jawab seronok....senang sikit hati aku...tak lah risau kat umah...,anak aku belajar kat TBK ISLAM BESTARI dekat taman medan sana..jauh jugak..apa-apa pun janji dia seronok...,baju sekolahnya warna pink tu yg dia suka tu....anak aku tu hantu pink..tak tahu la....sewaktu mengandungkan dia dulu memang aku suka pink..pantang tengok tudung pink ke,baju pink ke,semua aku suka janji pink....hi..hi..kelakar kan...Hari ini mood okey tu yg bercerita panjang ni....baby dalam perut aku asyik menendang jer....kalau malam lagi la...tak lena tidur di buatnya...belum scan lagi..tak sabar rasanya...nak tahu jantina...mintak2 biar la girl...tapi tak kisah kalau boy pun...janji sihat dan cukup sifat...aku dah ada sepasang dah...yang kedua boy anak aku tu..tu pun tak sabar nak sekolah...dah tengok kakaknya sekolah...hi..hi...tunggu dulu la...tunggu umur 5 tahun...lagi 2 tahun...sabarnya Haziq....Okey lah aku nak tengok tv la pulak rasanya....kita jumpa di lain hari....

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠