05 January 2011

Saat MengandungKan Syifa


 Tengok perut aku besar betul hihihi

Menu hari ini...aku masak ikan belah belakang dengan udang goreng kunyit.Jadi lah untuk makan hari ini...anak-anak aku bukan makan lauk pun...diaorg makan nasi gan kicap dan telur goreng.Bapaknya yang nak makan lauk  yang aku masak tu...,lagipun laki aku keja malam..tak la masak banyak..nanti siapa nak makan.Laki aku kalau keja malam dia makan sekali jer kat rumah,pagi tadi dah makan sementara tunggu van sekolah kakak sampai...,aku makan nasi lemak dia beli jer...tengah hari jarang sangat makan.Mengandung yg ke tiga ni..tak lah kuat makan sangat..,tak tahu la kenapa...tapi rasa perut ni besar semacam jer...hi..hi..,hari jumaat ni nak pegi scan...,tunggu kakak balik sekolah dulu baru pegi.10 haribulan ni check -up dengan doktor..,perut aku nak masuk 8 bulan..tu yang kena jumpa doktor dekat Teluk Panglima Garang..,aduh..malas betul nak kesana...,kat situ ramai org..menunggunya lama..macam2 org ada....sabar jelah...ok la...mata dah mengantuk..rasa nak tidur pulak..faham2 lah org mengandung ni..hi..hi...ok gua chow dulu...


Note:Entry nie dah lama pada tahun 2010...Baru aku perasan entry nie tidak di publish,harap korang enjoy membaca entry lama aku...Waktu nie aku type tiada orang baca pun.....Ada aku kisah..hihihi(Story nie Bukan Hari ini punyer ya...) Sila baca...

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠