Kita Patut Bersyukur...huhuhu sedih pulak...tgk..

Author : Cik Rose Cute | 8:51 PM | 5Total Comments |
Assalamualaikum....

Sedihnya tengok....kita kat Malaysia sepatutnya rasa bersyukur...kita tidak pernah kekurangan air...kita tidak pernah kekurangan makanan....kita tidak pernah tidak berganti baju....cukup bulan jer beli baju...huhu...boleh di katakan semua cukup...betul tak?...Mereka di sana....sedihnya...kehidupan mereka...

Bersyukur apa yang ada...Terima Kasih Ya Allah...memberi rezeki terhadap keluargaku...
tiba2..tersentuh dan rasa insaf dalam diri melihat gambar di atas...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

5 comments:

  1. betul3..kita ptt bersyukur sgt2

    ReplyDelete
  2. Bersyukur dengan rezeki yang diberikan Allah. Kita tak ada sampai ke tahap nikan Liza...

    ReplyDelete
  3. ya Allah..terus rase bersyukur sgt ngan ape yg ade skang..

    ReplyDelete
  4. pernah tgk gmbr ni... tp tgk lagi pun tetap rasa sebak.. nak mentik airmata ni kak.. sedih kan.. walau kita ni kdg2 terpaksa berbajet dlm perbelanjaan, tp tetap gak la cukup mkn.. kalo nk dibandingkan dgn mereka... hukhuk... bersyukur atas rezeki yg Allah beri.. moga mereka yg hidup kedaifan diberikan rezeki.. aamiin..

    ReplyDelete
  5. yelah, kita ni kat msia mmg bertuah. cuma kita kena lebih bersyukur dan terus berusaha sehingga abis daya kan wpon harga brg naikkkk je... haish

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠