14 October 2014

Cadar patchwork..100% cotton

Assalamualaikum....

Selamat petang semua....hari nie nak story pasal cadar yg tgh hot di pasaran dan menjadi trending di dunia online

Cadar patchwork ...100%  cotton,selesa..mudah  di kemas dan yang paling penting  corak2nya sangat2 cantik...

Saya juga dah fall in love dengan cadar patchwork,saya jual dengan harga murah....jemput2 followers semua cuci mata dekat Facebook Jijah if berkenan  apa lagi cepat-cepatlah order sebab cadar patchwork saya nie...terlajaklah laris selalu sold out...apa tunggu lagi....Saya jual dengan harga yang sangat2 murah berbeza dengan bisnes online yg lain...Nanti bila kehabisan stock barulah menyesal...Kalau  you all dah berkenan...cepat2 booking dan bayar payment cepat2...sebab saya guna konsep "siapa cepat dia dapat"

Kalau you all betul2 berkenan boleh whatshapp,Wechat  atau add saya kat Facebook

Wechat id: hms_jijah
Wasup:017-5196218
Facebook: hamizah mieza


Sekian Terima Kasih


Aku tolong promote...korang nak cadar murah boleh singgah ya...





2 comments:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠