23 June 2010

Tensionnnnn

Aduh sakitnya kepala aku...blog aku buat campur ni dah 7 blog rasanya.Asyik tak jadik je..kadang2 tak boleh bukak sebab banyak sangat tak kan la kot...,aku tengok orang lain tak ada pulak...hei..bengang betul aku.Ni aku luahkan sekarang ni..penat2 buat tak boleh bukak eror tu la,eror ni la...ni blog lain pulak tak tahu la nanti..kalau suami aku tahu mesti dia marah....tapi aku tak cakap la..pusing-pusing...kadang2 sakit hati pun ada...macam mana diaorang buat ya...sampai bertahun-tahun blog diaorang okey pulak...aku ni tak pandai komputer...tu yang bebal sikit pasal komputer.Dulu mana ada belajar komputer..tak sempat sibuk kerja dengan dating biasa la....ramai balak...Enjoy je la..he..he..Komputer ni pun baru beli...saje je beli senang nanti kalau anak-anak nak guna bila sekolah nanti.Betul tak....Okey la...penat dah aku membebel sorang-sorang ni..aku nak sambung balik kerja aku ni...kerja apa...buat blog aku balik la...

1 comment:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠