06 April 2011

Tak ada mood


Salam untuk semua.....
Hari ini aku dok tahu nok cerita menda.......,(Kan keluar bahasa ganu aku ) Laki aku koje mlm...boring la...bukak facebook pun boring jugak...Emmmmmm....nak tulis entry pun malas...aku paksa jugak tulis ni...baby aku tengah sleep....aku story pasal pantang aku la...pantang aku dah masuk 33 hari dah...(lambatnya habis pantang...)Boring dah..asyik duk umah jer...nasib baik badan tak naik...Mintak2..timbang nanti..berat turun la...hehehe..kalau turun bestnya...Ya la..sejak dalam pantang ni...waktu malam mana ada aku makan...ubat pantang pun aku tak makan...Beli jugak product HPA...ada tu tersimpan...aku kesian kat baby aku....takut dia meragam...Aku try makan sekali jer..pastu stop...Cerita apa malam ni ya..kat TV 3???Aku rasa 999...aku jarang layan 999...Kalau cerita ASMARA 1 @ 2 aku layan...hahaha...jalan ceritanya best...kauorang ada tengok tak???Aku tak pernah miss...dari ASMARA 1 sampai ASMARA 2 yang tengah main sekarang kat tv 3...Aku dah melalut dah....Ok la...aku nak minum...kalau bagi baby minum susu badan...mesti si ibu haus...Betul Tak????(Para2 Ibu jer tahu..) Layan...

P/s: Bagilah Susu badan untuk anak2 anda..Banyak khasiatnya...

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠