07 April 2011

Kawan Abah

Hari ni....pagi2 aku dah bangun untuk kemaskan rumah...kawan my hubby nak datang..katanya dalam 20 orang.Diaorang datang nak tengok baby syifa yang comel tu...(Ibu Perasan).My hubby koje malam..pukul 7.30am my hubby dah sampai umah sebab nak tolong wifenya berkemas jugak.Nasib baik dia nak tolong..kalau aku sorang2 naya aku...,dah la tak habis pantang lagi...Orang dulu2 kalau dalam pantang mana boleh pegang penyapu..betul ke????Aku pun konfius!!! kauorang pernah dengar tak???nak masuk anak 3 baru aku terdengar...entah la....Tapi orang dulu2 pantang larangnya memang kuat...Bertungku pun sebelum subuh...aku dengar pun terkejut!!!mak mertua aku yang cakap...patut la orang dulu2...ada yang sakit meroyan...tension!!! bangun awal...kalau baby tak tidur malam...haaaa kan naya...dengan mengantuknya....nak tungku camna? ada sesiapa yang boleh jawab???hehehe pantang sendiri ada best..ada yang tak bestnya...Aku cakap yang tak best dulu....Kena masak sendiri,mandikan baby sendiri,kemas rumah sendiri..boleh di katakan semua buat sendiri..tak ada sapa2 yang tolong....Kalau ada orang jaga...semua orang buat la...Tapi kena tahan telinga la...kalau kena tegur dengan kena bebel...(contoh pantang dengan mak mertua) kalau dengan mak sendiri okey lagi....hehehe betul tak????Ehhhhh...aku melalut pasal pantang pulak...aku nak story lain...dah terlebih telan ubat la ni...Kawan my hubby sampai dalam pukul 3.00pm...aku cuma masak bihum sup gan puding roti...sorry la aku tak ambik gambar...segan....Takkan la orang dalam pantang nak ambik gambar...Ok la kauorang baca lah story aku yang tak best ni...my jari aku dah sakit...(siapa suruh kau taip banyak2...hehehe) ok chow dulu..layan...

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠