09 April 2011

Gadis Mahu Buang Hantu Di perkosa Bomoh.

Ni aku nak story sikit gan kauorang semua pasal entry ni.Tu la..bomoh2 sekarang tak boleh caya....Ada sesiapa suka pegi jumpa bomoh ker?

Niat seorang gadis berusia 17 tahun untuk mendapatkan rawatan dari seorang bomoh yang kononnya boleh menghalau makhluk halus yang di dakwa menumpang dalam badannya membawa padah apabila dia di rogol di rumah bomoh tersebut.
Lebih malang lagi kejadian rogol itu berlaku ketika kedua-dua ibu bapa pelajar tingkatan lima tersebut menunggu anak gadis  mereka di rawat di dalam bilik di rumah bomoh itu.Kejadian itu berlaku apabila gadis bersama ibu bapanya pergi ke rumah bomoh berusia 36 tahun itu bertujuan  untuk membuang hantu yang di dakwanya menumpang di dalam badan.
Menurut gadis tersebut sampai di rumah bomoh itu,beliau di suruh masuk ke dalam sebuah bilik untuk tujuan rawatan.Ibu bapa mangsa pula di suruh pula menunggu di ruang tamu manakala isteri bomoh itu berada di dapur.Selepas setengah jam menjalani rawatan dalam bilik,mangsa keluar dari bilik itu dan terus pulang.
Gadis tersebut menceritakan kepada ibu bapanya setelah pulang kerumah bahawa dia telah di rogol oleh bomoh tersebut.Ibu bapanya terkejut dan terus membuat laporan polis.

Aku baca story ni,dalam newspaper hari ni....Kauorang ada baca tak???

P/s: Jangan mudah percaya pada bomoh....Apa salahnya pegi jumpa Ustaz..kalau betul ada hantu menumpang  di dalam badan...

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠