24 October 2011

Nasib baik blog boleh bukak

Hai! selamat pagi semua....korang sarapan apa? aku biasa pagi2 nie..kurang sarapan..minum milo atau air suam....jer....Tak tahu kenapa..pagi2 makanan tak mau masuk walaupun perutku berbunyi minta di isi hihihi.Aku bukan nak cerita pasal makan hihihi...aku nak cerita...pagi tadi dalam pukul 9.00 am....blog aku buat perangai.....dah la.. no tel lama aku dah tak boleh guna...Cik google pulak mintak no tel gan no verify....lagi la tak ada....tel pun yang lama pun aku tak tahu...aku campak ke mana....dekat satu jam lebih la...aku godek2.Last2 aku type no tel baru aku....Mula2 Cik google tak nak....aku type jugak....baru cik google send no verify yang baru...Pastu aku masukkan no phone baru gan no verify baru.....tengok dah boleh bukak......Seronok giler...bila dapat masuk ke blog aku.....hihihihi
Nie gambar semalam...teman Cik hubby aku nak beli baju...punyer la lama Cik hubby memilih baju....Boring aku menunggu....last2 aku posing dengan syifa ambik sendiri dengan phone burukku....hihihi

13 comments:

  1. sedondon pulak kaler ngan anak dara comel tu huhu..pink lagiiii..ai loikee uols hehehe

    ReplyDelete
  2. oo yeke.. napa jd gitu ek.. patutlaah sy tekan nama blog cik rose dkt bloglist saya.. tiba2 kuar blog not found.. pelik gak..

    ReplyDelete
  3. nasib baik blh buka gak... kalo tak... mmg x sng duduk la kan..blog ni dah mcm makanan wajib jadinyer..

    kemain lg cik rose n shifa bposing.. comel... pakai safi rania k cik rose??

    ReplyDelete
  4. oooo..dah blh ye cik rose..saya baru on9 ni...cian cik rose mesti debor giler kan...tak suka la jadi mcm tu..saya pernah kena gak rasa macam nk nangis dah..dok terpikir dah rasa nk give up la kalau nak kena wat blog baru...dia tulis blog kita kena remove kan..pastu saya tutup terus laptop..esok pagi bgun tgk2 ada balik..fuhh..mesti cik rose lega giler kan...

    ReplyDelete
  5. tu la yunk. mmg dh syak dah bila td pagi masok blog liza, it mentioned blog had been removed. sure liza terkena cam zie aritu...hehe

    so alhamdulillah....ur blog is back! :)

    ReplyDelete
  6. sy pun pernah kena macam ni jugak tak lama dulu....nasib baik boleh buka blog balik...heee~

    ReplyDelete
  7. selalu hubby yg suka komplen tunggu wife lama sgt tpi kali ni terbalik lak kan...hihihi

    posing2 kat situ takde ke org mintak otograf?
    hihi, 2-2 cute :)

    ReplyDelete
  8. mmg cuak kan bile blog tak leh bukak...lagi2 semua kenangan dok lam blog ni huhuhu....now dah settle alhamdulillah...

    ReplyDelete
  9. @PinKy MoMMa

    Thanks....memang suka kaler pink hihihi

    ReplyDelete
  10. Geram tgk pipi Syifa yg chubby tu...

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠