12 March 2011

Tanggal Pusat

Jam menunjukkan hampir pukul  9.30pm...dok tahu nok buat menda..aku bukak blog aku..sebab nok story sikit...pasal hari ini..
Pagi tadi cam biasa nok mandikan syifa bukak baju gan seluar syifa serta pampers..tengok-tengok pusatnya dah tanggal..Alhamdullilah..sebab syifa lambat sikit dari kakak and abangnya tanggal pusat..Biasa abang gan kakaknya belum seminggu dah tanggal..Syifa pulok lebih seminggu....baru tanggal pusatnya.
Tadi cik misi datang check gan timbang sekali..hari tu masa lahir beratnya 3.3kg..sekrg beratnya makin bertambah..3.7kg...alahai...nanti makin bulat la si syifa ni......dah la kuat nek...jaga jer..nak nek...dengan mulutnya terngaga mencari nek..lucu pulak tengok..bila keadaannya cam tu....umur syifa baru 9 hari...aku berpantang pun baru 9 hari..cepatnya time berlalu begitu cepat....
Besok my birthday..13/03...ruginya tak dapat nok suruh laki aku belanja..sebab makan berpantang..pas birthday aku..birthday anok aku yg kedua Haziq Hanif 15/03....kopak duit laki aku..he..he...oklah aku chow dulu..Selamat Malam....

3 comments:

  1. salam dear..ari ni birthday u ea..Selamat Hari Lahir..tak nak belanja ker..wakaka..btw,thanks 4 following my blog ea..muahh22...

    ReplyDelete
  2. Bukan tak nak belanja...Kita tgh pantang...kek pun tak boleh makan...hu..hu..kesian kat kita kan!!!!

    ReplyDelete
  3. lama gak ek syifa nk tanggal pusat ek kak. Wah bertambah berat syifa ea...alololo :D

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠