02 March 2011

Bengang Betul!!!!!

Kau orang nak tahu tak aku bengang apa????
Aku bengang pasal air....dari pagi lagi dah tak ader air...ni pun tak masak lagi..puas aku tunggu..tak ader jugak air...dah la anak aku balik sekolah nak maman...sakit hati betul!!!!kalau kau org sakit + bengang tak?Air dlm tangki tu ader..tapi takkan nak masak guna air tu kan...eeeeiiii entah-entah dalam tangki tu semua ader...bangkai tikus ker..telur nyamuk ker..mesti semua ader...
Kat tempat kau org ader ke problem pasal tak ader air ni?????Tempat aku ader..kalau hari Ahad gan sabtu of course tak ader air..tu memang aku dah tahu..sebab area org kat  taman ni..cuti..tu boleh di maafkan lagi..Hari ini..hari apa? seee hari ni kan hari rabu....semua org koje...tak ader jugak..ikan dlm sinki dah lama tunggu untuk aku siangkan and goreng..sabar ye ikan..tunggu air..ader dulu..
Mesti anak-anak aku dah kebulur...nak melantap...sakit hati betul...ni lah dugaan kalau duk pekan ni kan...aku pun dah gigit jari lapar cam kartun kat depan ni...,dah lah aku mengandung....terpaksalah maman roti hu..hu...
sampai bila air ni...adoi!!!!!! help me..help me...mana jabatan air ni...dah la tak info hari ni tak ader air....help me..help me...

2 comments:

  1. memang tension kalau takde air, nak guna buang hajat yg penting tu....sabar je la, kalau rmh kat tepi sungai, senang la yek?

    ReplyDelete
  2. Zana:Memang betul tu..zana,kalau umah kat tepi sungai,senang sikit nak lepaskan hajat tapi satu hal kena ingat..kot2 ader buaya la pulak...he..he..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠