16 August 2014

kemaruk bunga jepun atau bunga pukul 10.00 pagi

Assalamualaikum....Selamat Petang...

Dah petang baru update entry...kebiasaannya waktu pagi...aku dah mengadap bunga...buang2 kudup-kudup yg dah layu hihihi....Jom Layan gambar bunga...
Kat kawasan perumahan aku...memang depannya ada kebun pokok pisang..tue kebun oarng hihihi...
atas divider..penuh denga bunga ros jepun dengan bunga rose..
kat depan aku punya owning pun aku gantung bunga....ros jepun...bila time pukul 10.00,cantiklah bunganya keluar...warna warni...suka tengok..
gambar dari dekat
tepi divider rumah aku....boleh di katakan penuh bunga....aku tak suka tanam banyak jenis bunga...aku just tanam 3 jenis bunga...ros jepun,bunga rose dan pokok bonsai

Itu ajer nak story...Terima Kasih Kerana sudi baca dan komen..

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠