18 August 2014

Cermin English Style

Assalamualaikum...Petang semalam pergi beraya rumah sepupu dekat bukit kuda Klang.Lama jugak aku melepak kat rumahnya...lepas sembahyang maghrib baru aku berangkat balik.Waktu sembahyang maghrib aku ternampak cermin comel nie tersimpan kat bawah...terniat pulak di hati aku ingin bertanya....cermin comel...dia guna ke tidak...lepas sembahyang aku tanya...dia cakap dah tak guna...sekarang nie...deco rumahnya dah lain...aku cakap gan dia...aku nak belilah....hihihi...dia cakap okey...terus angkut masuk kereta...

nielah cerminnya....comel tak....original nie...bukan bunga tamp[al okey...
Sajer nak menyibuk kat sini hihihi
Sebelum tak ada cermin dekat atas kerusi...
Sekarang dah ada cermin hihihi..Korang perasan tak suis utama rumah aku terpampang...sakit mata tengok....korang kasi pendapat camna aku nak tutup kotak tue...kikiki

Bentuk ruang tamu sekarang....sebenarnya...aku nak letak kerusi dua yg ada meja satu tue....tapi budget tak ada lagi...buat sementara...kerusi yg nie aku letak buat sementara.....

Akhirnya dapat jugak cermin tue...dah jimat sikit dah...thanks kepada sepupu aku...harga belum dia cakap lagi...


12 comments:

  1. saya pun ada cermin gini tapi frame dan saiz dia berbeza la sikit. hihih

    ReplyDelete
  2. cantiknya ruang tamu kaler hijau..
    tambah berseri bila letak cermin tu..:)

    ReplyDelete
  3. bile rumah letak cermin rumah kite akan nampak lagi besar dan luas.. tak yah tutup la kotak tu... biar je mcmtu.. kalau tutup nanti ada in case nak mencari dah lupe.. hehehehehe

    ReplyDelete
  4. wah.. rose, memang cantik cermin tu..
    kelass citarasa ko english style lagi.. teringin jugak nak hias rumah tapi tak reti.. :(

    selamat hari raya rose maaf zahir batin ^_^

    ReplyDelete
  5. cantik..suke english style..kak nak tanya sikit la kenapa widget follower saya boleh hilang ye?sebab start akak buat dulu memang x pernah kacau yang tu

    ReplyDelete
  6. wah cerminnya cantik kak, menarik

    ReplyDelete
  7. Memang cantik akak letak cermin kat situ,tambah berseri2 ruang tamu akak..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠