20 September 2013

Review Blog Yg Orang Tempah

Assalamualaikum
Seperti biasalahkan...bila selesai edit blog yg menempah denganku..bila dah siap edit...pasti aku review blog tersebut...Kali ini tempahan blog dari ManjaKu Cergas
Blog nie 2 kali tukar hihihi
Ok, Tema  blog owner tak kisah kaler apa yg pasti owner seorang yg suka bunga...aku pun suka bunga...hihihi..
Sudi-sudilah follow blog yana nie ya...Support blogger baru Jom!! --
http://iamaproudmama.blogspot.com/

Inilah adalah blog kedua yg aku edit...blog nie dah lama ownernya suruh buat...di sebabkan aku busy sikit so lambatlah sikit kerja mengedit....Tapikan...Aku ambil masa satu hari jer untuk siapkan...kikiki

Kalau you all nak ke blog Awien Ahmad korang klik link kat bawah ya...Owner adalah pengedar produk "Seri Dewi Malam"

http://seridewimalamawien.blogspot.com/

Nie pulak blog Cikgu atau guru besar aku pun tak pasti...tapi yg aku pasti blog nie adalah blog blogger lelaki yg bernama Ab Rashid Ab Rahman
Blog nie...dah lama siap...mungkin musim upsr hari tue...so ownernya lambat sikit komplen blognya okey ke tidak...So..aku tunggu jerlah hihihi

Jom Follow blog nie...

http://permuafakatanpgbsbt.blogspot.com/


Dah lamakan aku tak balas kunjungan korang...Minta Maaflah ya...tangan kanan pun dah kebas asyik mengedit jer huhuhu..

Insya Allah..kalau aku tak sibuk aku singgah blog korang ya...kadang2 entry main publish jer...tak kisahlah orang baca atau tidak kikiki

Okey Chow Dulu

Selamat Malam...Jangan mimpi "Aeril Zafrel" pulak
3 hari lepas 2 hari deret aku jumpa Jannah.....emmm dalam mimpi jer tau...

6 comments:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠