04 May 2013

Edit Blog Mama Atiyyah-Umairrah

Assalamualaikum....
Pada dua tiga hari yang lepas...aku menyepi seketika
kerana aku sibuk mengedit blog Mama Atiyyah Umairah
blog pertama yg aku edit untuk bisnes 
 
 
warna pilihan adalah hijau...kalau korang teringin kelihatan sihat dan cantik...bolehlah singgah blog
VITAMIN SIHAT DAN CANTIK
atau singgah kat FACEBOOK   mama Atiyyah....


Blog yg nie pulak blog peribadi mama Atiyyah...blog di atas berkisarkan "segalanya tentang dirriku" tajuknya
BELOG BINGKISAN RINDU  kalau boleh...sudi-sudilah follow blog  mama atiyyah ya...Tema blog nie adalah pink campur coklat....dan di sertai love hihihi

Nota Hati:baru 4 atau 5 blog aku singgah....nanti aku singgah lagi...

7 comments:

  1. salam k.cr..
    wow.. kombinasi hijau tu menarik la.. :)

    ReplyDelete
  2. assalam..mama atiyyah datang..ehehehe..segan la plak..apepun tq sudi promote blog...yg len2x jemput la singgah blog yer,...

    ReplyDelete
  3. cantik kak.. jgn lupe yer kak...nnti deqla bgtau nk camne k.. yg pntg mesti ada gmbr kucing tau kak.. =)

    ReplyDelete
  4. wow chantiknye pink!saya pun suka..damai je mata memandang..rasa mcm nk tempah la plak heheh..jemput la ke blog saya ni,tp still renovet lg..malu pulak blog x cantik hhehe..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠