30 March 2013

Jom! Shopping Busana Baseyya

.Assalamualaikum

http://3.bp.blogspot.com/-5H_Rdt-GL1s/UTc_-EZX9CI/AAAAAAAAAUA/jd8rZmfuCCc/s1600/IMG_9018.JPG 

 


Holoww korang .Sampai dari kampung terus bukak blog dan baru teringat aku belum review satu blog yg aku edit....Blog tue adalah blog shopping online untuk busana.... Ada sesiapa yang sedang mencari busana terbaru zaman kini . Jom kita shopping beramai-ramai di Busana Baseyya . Mereka ada menyediakan pelbagai jenis busana  masa kini dengan pelbagai corak , bentuk , warna yang unik lagi cantik .
You all boleh lihat sample/contoh busana  yang dijual di Busana Baseyya .Memang cantik dan harga pun berpatutan....Jom!! Terjah!!!....
 
 
Nota Pink:Blog Busana Baseyya nie....udah lama aku edit....baru sekarang aku buat entry....aku lupa pulak link urlnya....hihihi...tue yang lambat sikit tue....Kalau korang nak tgk hasil edit aku klik Busana Baseyya di atas ya....

6 comments:

  1. lawa la baju tu :D hehe.. kena terjah ni

    ReplyDelete
  2. Nape bila nina klik link tu dia tulis. Anda tidak dijempit utk masuk link ini. Lebih kurang mcm tu lah bunyi dia. Sob.sob

    ReplyDelete
  3. cantik baju tu...tp utk deqla x sesuai kot...huhu

    ReplyDelete
  4. ehh...cantiklah baju tu..
    mcm bkenan..
    nanti nak cuci matalah.. :)

    ReplyDelete
  5. salam k.cr..
    cantik blouse tu..ada masa nnti nk p terjah :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠