03 March 2013

Edit Blog Kisah Vitamin Dan Kesihatan

Assalamualaikum....aku rasa lama betul menyepi...padahal baru 2 atau 3 hari....Sorry sangat2 kerana tidak sempat singgah blog korang...Almaklumlah mak mertua aku ada kat sini time tue....Baru semalam mak mertua aku berangkat ke Mekah....Edit blog pun tertangguh....Sorry sangat2....

Blog yang baru di siapkan nie adalah blog IDA ARIL beliau baru lagi dalam berblog.Blog Ida nie jugak banyak story pasal kesihatan dan juga produk shaklee...Kalau korang nak mengenali Ida..klik IDA ARIL untuk menuju ke blognya....Harap Ida menyukai blog yg aku edit tue....


Pssttt!! Aku Nak Minta maaf dengan group GSF dan sesiapa yg selalu jenguk sini....Kalau ada kelapangan aku terjah blog korang ya....Waiting komen belum publish lagi.....huhuhu

8 comments:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠