06 January 2011

Pukul 3.00pm...aku dengan suami pergi klinik Sabariah dekat Shah Alam.Kami ke sana adalah untuk scan baby di dalam perut aku ni...,kami dah tahu jantina baby...,sukanya aku Doktor Sabariah bagitahu aku bahawa baby aku girl.Kandunganku dah nak masuk 8 bulan berat baby tak sampai 2kg pun...,kata Doktor 1.96kg je berat dia...Tapi tengok perut aku besar semacam jer.Maybe kulit perut aku tebal...hi..hi..buat malu jer...Apa-apa pun aku bersyukur Doktor beritahu tadi baby sihat walafiat...uri pun okey...semua okey la...itu yang penting..,Patut la baby dalam perut ni...aktif semacam jer..rupa-rupanya dia seronok sebab ruang besar....dapat la dia main.Kakak bukan main suka lagi...dia akan dapat baby girl.Kemungkinan duedate 10/03/2011...Tak sabar rasanya menunggu kelahiran baby terbaru ni....la..la..la...MUdah-mudahan aku selamat bersalin normal...Amin...

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠