07 January 2011

anak susuan

Ini anak yang ku susukan sewaktu bayi lagi.Kiranya anak susuan la...,banyak kali jugak aku menyusukan dia.Namanya kefli hadi...,ni anak kakak ipar..dia ambik anak angkat..mak mertua suruh aku susukan dia kebetulan masa tu...aku tengah susukan si haziq.Dia dengan aku tak batal air sembahyang dengan laki aku pun sama serta anak-anak aku.Nabi Muhammad S.A.W pun ada ibu susuan..sewaktu dia lahir ibu kandungnya meninggal dunia.Kefli hadi panggil aku Ibu dan suami aku Abah.Cuti sekolah kakak ipar aku bawak dia kesini..nampak dia seronok sangat dapat jalan2 kat I city..tengok lah tu macam nak terkam jer...nak ambik gambar asyik lari jer..ni pun dapat la satu gambar dia sorang jadi lah..

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠