29 February 2012

Sphagetti By Intan Belian

Hehehe...aku sajer copy resepi nie...senang aku nak buat nanti....Selalu jugak buat...Kali nie nak try resepi intan pulok...




 Mula2 saya ambik daging kisar ramly + lada sulah + tepung jagung = gaul rata & buat bulat2.. lepas tu goreng.. SIAP untuk bebola daging... Tumis bawang besar & bawang putih yang dipotong dadu, masukkan lobak merah yang dipotong dadu jugak + cendawan butang... masuk sos spaghetti tradisional kimball + air.. didih sikit & masukkan bebola daging tadi & sedikit garam... SIAP

10 comments:

  1. BEST!! :D

    anda dtag...cepat2 join http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/02/segmen-i-love-blogging.html

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaa akak pun nak cuba .. nanti ari minggu ;)

    ReplyDelete
  3. terosss rasa mcm nak buat..senang upenyeeeeee

    ReplyDelete
  4. nakk mintakkk sikit boleh?heheh :P

    ReplyDelete
  5. jom kita buat...anak2 fieda pun suka..

    ReplyDelete
  6. hihii trylah.. sedap sgt sos kimball ni :-)

    ReplyDelete
  7. ohoo mcm tu ek bt bebola daging kak..selalu dana bt pakai daging buger ramly hehehhe

    ReplyDelete
  8. selamat mencuba.. geram tgk bebola daging tu kan..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠